НУШ: базова середня освіта
Забезпечити українське вчительство знаннями та навичками, необхідними для впровадження реформи Нової української школи в 5-6-х класах.
Subject of advanced training:
Тренінговий центр для освітян ГС "Освіторія"Developers / Program Developments:
Роман Шиян - заступник директора з питань НУШ Команди підтримки реформ МОН. Катерина Гольцберг - дитяча та сімейна психологиня, президентка Професійної асоціації дитячих аналітичних психологів. Юрій Гайдученко - учитель української мови та літератури, експерт ГС "Освіторія". Інна Большакова - методистка НВК "Новопечерська школа", експертка ГС "Освіторія".Person (s) executing the program:
Main train directions:
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Асистент вчителя
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
List of common competencies:
- Емоційно-етична компетентність
- Інноваційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Організаційна компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Універсальний курс
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- А2.6. Здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
- Г1.1. Здатність прогнозувати результати освітнього процесу
- Г1.2. Здатність планувати освітній процес
- Г2.2. Здатність організовувати різні види і форми навчальної та пізнавальної діяльності учнів
- Г3.1. Здатність здійснювати оцінювання результатів навчання учнів
- Г3.2. Здатність аналізувати результати навчання учнів
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
На сторінці курсу учасники та учасниці можуть податися на проходження тренінгів для тренерів, що проходитимуть у Києві вродовж вересня-листопада.
- “Новий зміст освіти”
- “Діти НУШ: хто вони?”
- “Сучасні підходи в роботі з учнівством”
- “Оцінювання"
- “Модуль вільного вибору галузі”
Після проходження курсу учасники зможуть:
- орієнтуватися в змістовому наповненні Нової української школи;
- створювати унікальні освітні програми закладу освіти та навчальні програми;
- формувати в учнівства компетенції та наскрізні вміння;
- враховувати фізіологічні, соціально-емоційні, вікові особливості учнівства;
- створювати середовище для розвитку критичного мислення учнівства;
- складати компетентнісні завдання;
- впроваджувати інтегроване навчання;
- створювати ефективну комунікацію та співпрацю в класі та школі;
- оцінювати досягнення учнівства.
Курс впроваджується на порталі професійного зростання педагогічних працівників О.університет: Перейти за покликанням
Курс розрахований на 2 місяці навчання.
Дата публікації перших матеріалів – 15 серпня 2022 року.
Дата публікації останніх матеріалів – 17 жовтня 2022 року.
Матеріали курсу та можливість отримати сертифікат про підвищення кваліфікації будуть відкриті завжди.