Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

"Академічна доброчесність" онлайн-курс для вчителів старших класів

Надаємо вчителям знання та інструменти, необхідні для розвитку культури академічної доброчесності у класі.

Developers / Program Developments:

Американські Ради з міжнародної освіти в рамках проєкту "Ініціатива академічної доброчесності та якості освіти" (Academic IQ) спільно з платформою EdEra.

Person (s) executing the program:

Main train directions:

  • емоційно-етична компетентність
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»

Qualification form:

  • інституційна (дистанційна)

Qualification types:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Вчитель

List of common competencies:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, справедливості, рівних прав і можливостей
  • Емоційно-етична компетентність
  • Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
  • Лідерська компетентність
  • Other: Академічна доброчесність

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Громадянська освіта
  • Other: Академічна доброчесність

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
  • А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  • А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя

Плагіат та культура «копіювати/вставити» — це не лише порушення правил академічної доброчесності, а й порушення закону.

У курсі ми розглянемо поняття «академічна доброчесність» та зосередимо увагу на тому, як вчитель чи вчителька 8-11 класів може сприяти формуванню культури академічної доброчесності в учнів.

Курс пропонує інструменти для роботи з учнями старших класів: методичні рекомендації, робочий зошит, сценарії уроків, презентації, інтерактивний тест.

Знайти курс можна за покликанням: Перейти за покликанням  

Вчитель розуміє поняття та цінність академічної доброчесності, має необхідні інструменти для формування культури академічної доброчесності у класі.