Здоров'язберігаючі технології в онлайн-навчанні як засоби підтримки й зміцнення здоров'я дітей та підлітків
Ознайомити вчителів та вчительок з можливостями впровадження різноманітних видів фізкультурної діяльності для зміцнення здоров’я учнівства; опанувати типові вправи для різних частин тіла, що отримують найбільше навантаження під час онлайн- та дистанційного навчання; провести аналіз типових помилок під час організації дистанційного навчання та визначити способи їх уникнення; сприяти розвитку оптимального обсягу рухової активності дітей та підлітків у режимі дня в умовах дистанційної освіти; підвищення мотивації школярів до фізичної активності на власному прикладі.
Subject of advanced training:
EdCamp-академіяDevelopers / Program Developments:
Лобода Дарина Валеріївна, студентка Харківського національного медичного університету, спеціалізація "педіатрія", тренерка з руханок для дітей та підлітківMain train directions:
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Other: Усі
List of common competencies:
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями добробуту та здорового способу життя
- Здоров’язбережувальна компетентність
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Усі
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу
- В2.2. Здатність здійснювати профілактично просвітницьку роботу з учнями та іншими учасниками освітнього процесу щодо безпеки життєдіяльності, санітарії та гігієни
- В2.3. Здатність формувати в учнів культуру здорового та безпечного життя
- В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
№ п/п |
Тема | Кількість занять (40 хв.) |
---|---|---|
1.
| Умови для оптимальної рухової активності під час дистанційного навчання.
Наслідки неправильної організації рухової активності учнівства. Дослідження типових помилок в організації рухової активності, що впливають на шийний відділ хребта. Вправи на зміцнення м’язів шийного відділу хребта. |
1
|
2. | Сутулість як прояв порушення постави.
Причини, впливи та методи виправлення.
Дієві профілактичні вправи. |
1 |
3. | Вивчення методик попередження болей у поперековому відділі хребта. . Практичні поради і вправи. |
1 |
4. | Ознайомлення з вправами для покращення кровообігу в нижніх кінцівках під час роботи в сидячому положенні. | 1 |
5. | Профілактична гімнастика для збереження зору.
Вправи для зосередження уваги та кращого сприйняття й засвоєння навчального матеріалу. Дихальні вправи.
Рекомендації щодо періодичності застосування вправ у ході уроку. |
1
|
Сертифікація (складання підсумкового тесту) | 1 | |
Разом |
6 |
Учасники та учасниці
- удосконалять знання про впровадження різноманітних видів фізкультурної діяльності для зміцнення здоров’я учнівства;
- опанують типові вправи для різних частин тіла, що отримують найбільше навантаження під час онлайн- та дистанційного навчання;
- сформують розуміння про оптимальний обсяг рухової активності дітей та підлітків у режимі дня в умовах дистанційної освіти;
- розширять знання щодо власних можливостей фізичної активності.
Після підтвердження поданої заявки учасники/-иці програми підвищення кваліфікації отримують інформаційний лист-запрошення, де викладена вся необхідна інформація про перебіг навчання (просимо про всяк випадок передивлятися папку з небажаною поштою / спамом).
Навчання за програмою завершується сертифікацією.
Умовою сертифікації є обов'язкове виконання підсумкової тестової роботи. Для успішної сертифікації достатньо набрати 80 % правильних відповідей (не менше 8 правильних відповідей з 10 запитань).
Сертифікаційні роботи виконуються до 18:00 07.10.2022.
За умови своєчасного й успішного виконання умов сертифікації учасники/-иці отримують сертифікати про підвищення кваліфікації до 21.10.2022.
Згенеровані на платформі сертифікати автоматично розміщуються й зберігаються в Кабінеті професійного зростання – розділ Мої можливості – вкладка Завершено.
Сертифікати НЕ надсилаються електронною поштою.
Для комунікації з викладацьким складом створюється телеграм-група, покликання на вступ до якої зазначається в інформаційному листі-запрошенні.
Розклад занять за програмою підвищення кваліфікації
“Здоров'язберігаючі технології в онлайн-навчанні як засоби підтримки і укріплення здоров'я дітей та підлітків”
Дата |
Час |
Тема |
---|---|---|
26.09.2022 | 18.00 – 18.40 | Умови для оптимальної рухової активності під час дистанційного навчання. Наслідки неправильної організації рухової активності учнівства. Дослідження типових помилок в організації рухової активності, що впливають на шийний відділ хребта. Вправи на зміцнення м’язів шийного відділу хребта. |
27.09.2022 | 18.00 – 18.40 | Сутулість як прояв порушення постави. Причини, впливи та методи виправлення. Дієві профілактичні вправи. |
28.09.2022 | 18.00 – 18.40 | Вивчення методик попередження болей у поперековому відділі хребта. Практичні поради і вправи. |
29.09.2022 | 18.00 – 18.40 | Ознайомлення з вправами для покращення кровообігу в нижніх кінцівках під час роботи в сидячому положенні. |
30.09.2022 | 18.00 – 18.40 | Профілактична гімнастика для збереження зору. Вправи для зосередження уваги та кращого сприйняття й засвоєння навчального матеріалу. Дихальні вправи. Рекомендації щодо періодичності застосування вправ у ході уроку. |