Майстерність освітян НУШ 5.0: розробка власного освітнього відеоконтенту
Підвищити методичний та практичний рівні професійних компетентностей освітян у створенні освітніх продуктів для організації навчання з використанням дистанційних технологій та їх актуальність; удосконалити навички поетапного створення та візуалізації освітнього контенту, використовуючи графічний редактор Canva; знати можливості відеоредакторів та їх використання для створення скрінкастів; визначити особливості монтування знятого навчального відеоматеріалу; використовувати практичний досвід у створенні матеріалів для реалізації концепцій «Нова українська школа» та «Інклюзивна освіта»
Subject of advanced training:
Громадська організація «Освіта без умов»Developers / Program Developments:
Громадська організації «Освіта без умов»Person (s) executing the program:
Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- цифрова компетентність
Qualification form:
- інституційна (дистанційна)
Qualification types:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Other: педагогічні працівники ЗДО, ЗССО та ЗВО
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
- В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу
- Г1.2. Здатність планувати освітній процес
- Г2. Організаційна компетентність
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
- Учасникам надаються матеріали курсу (записи, презентації та додаткові матеріали);
- Подальші БЕЗКОШТОВНІ консультації від спікерів курсу та/або спеціалістів ГО «Освіта без умов та її партнерів;
- Залучення учасників до БЕЗКОШТОВНИХ програм підвищення кваліфікації ГО «Освіта без умов»;
- Надається можливість висвітлити власний досвід з впровадження сучасних освітніх технологій в ГО «Освіта без умов»
Модуль 1 Актуальність створення навчального відеоматеріалу
1.1. Відеоурок як інструмент дистанційного навчанння;
1.2. Цифрова компетентність педагога;
Модуль 2 Поетапне створення навчального матеріалу
2.1. Види відеоуроків;
2.2. Інструменти для створення навчального матералу до відеуроку;
2.3. Чому саме Canva?
2.4. Орієнтовні рекомендації щодо побудови навчального матеріалу:
- Титульна сторінка
- Зв'язок із попередніми уроками (темами)
- План уроку
- Основна частина уроку (викладення нової теми)
- Приклади
- Рефлексія
- Домашнє завдання
- Завершення уроку
Модуль 3 Інструкція запису відеоуроків (скрінкастів)
3.1. Огляд програм для запису відеофрагментів;
3.2. Bandicam - сучастий інструмент для створення скрінкастів:
- Інструменти
- Можливості
- Застосування
Модуль 4 Особливості монтування знятого навчального відеоматеріалу
3.1. Програми для монтажу;
3.2. Movavi Video Edititor Plus: огляд інструментів та основні функції.
Модуль 5 Сертифікація
Учасник/учасниця:
- підвищив/підвищила методичний та практичний рівні професійних компетентностей у створенні освітніх продуктів для організації навчання з використанням дистанційних технологій та розуміє їх актуальність;
- удосконалив/удосконалила навички проетапного створення та візуалізації освітнього контенту, використовуючи графічний редактор Canva;
- знає можливості відеоредакторів та використовує їх для створення скрінкастів;
- знає особливості монтування знятого навчального відеоматеріалу;
- використовує практичний досвід у створенні матеріалів для реалізації концепцій «Нова українська школа» та «Інклюзивна освіта».
- Учаснику/учасниці необхідно подати заявку на НПМ EdWay;
- Зійснити сертифікаційний внесокза реквізитами, які надійбуть після реєстрації.
Для ПЕРШИХ ДЕСЯТИ ПЕРШІ ДЕСЯТЬ зареєстрованих учасників отримають доступ до курсу здійснивши внесок у розмірі 150 грн, надалі вартість - 250 грн. - Після здійснення внеску відкривається доступ до місця виконання програми;
- За результатами сертифікації протягом 10 днів згенерується сертифікат про підвищення кваліфікації на 10 годин (0,33 кредити ЄКТС) в кабінеті професійного зростання в розділі «Завершено».