Eng

Майстерність освітян НУШ 5.0: розробка власного освітнього відеоконтенту

Підвищити методичний та практичний рівні професійних компетентностей освітян у створенні освітніх продуктів для організації навчання з використанням дистанційних технологій та їх актуальність; удосконалити навички поетапного створення та візуалізації освітнього контенту, використовуючи графічний редактор Canva; знати можливості відеоредакторів та їх використання для створення скрінкастів; визначити особливості монтування знятого навчального відеоматеріалу; використовувати практичний досвід у створенні матеріалів для реалізації концепцій «Нова українська школа» та «Інклюзивна освіта»

Подати заявку
Майстерність освітян НУШ 5.0: розробка власного освітнього відеоконтенту
Суб’єкт підвищення кваліфікації: Громадська організація «Освіта без умов»
Розробники / розробниці програми: Громадська організації «Освіта без умов»
Напрями підвищення кваліфікації:
  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
  • інституційна (дистанційна)
Види підвищення кваліфікації:
  • практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
  • Усі
Перелік загальних компетентностей:
  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
  • Інше: педагогічні працівники ЗДО, ЗССО та ЗВО
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
  • В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
  • В2.1. Здатність організовувати безпечне освітнє середовище, використовувати здоров’язбережувальні технології під час освітнього процесу
  • Г1.2. Здатність планувати освітній процес
  • Г2. Організаційна компетентність
  • Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
  • Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
  • Учасникам надаються матеріали курсу (записи, презентації та додаткові матеріали);
  • Подальші БЕЗКОШТОВНІ консультації від спікерів курсу та/або спеціалістів ГО «Освіта без умов та її партнерів;
  • Залучення учасників до БЕЗКОШТОВНИХ програм підвищення кваліфікації ГО «Освіта без умов»;
  • Надається можливість висвітлити власний досвід з впровадження сучасних освітніх технологій в ГО «Освіта без умов»

Модуль 1 Актуальність створення навчального відеоматеріалу 
1.1. Відеоурок як інструмент дистанційного навчанння; 
1.2. Цифрова компетентність педагога; 

Модуль 2 Поетапне створення навчального матеріалу 
2.1. Види відеоуроків; 
2.2. Інструменти для створення навчального матералу до відеуроку;
2.3. Чому саме Canva? 
2.4. Орієнтовні рекомендації щодо побудови навчального матеріалу: 
- Титульна сторінка 
- Зв'язок із попередніми уроками (темами) 
- План уроку 
- Основна частина уроку (викладення нової теми) 
- Приклади 
- Рефлексія 
- Домашнє завдання 
- Завершення уроку 

Модуль 3 Інструкція запису відеоуроків (скрінкастів) 
3.1. Огляд програм для запису відеофрагментів;
3.2. Bandicam - сучастий інструмент для створення скрінкастів: 
- Інструменти 
- Можливості 
- Застосування 

Модуль 4 Особливості монтування знятого навчального відеоматеріалу 
3.1. Програми для монтажу; 
3.2. Movavi Video Edititor Plus: огляд інструментів та основні функції. 

Модуль 5 Сертифікація

Учасник/учасниця:

  • підвищив/підвищила методичний та практичний рівні професійних компетентностей у створенні освітніх продуктів для організації навчання з використанням дистанційних технологій та розуміє їх актуальність;
  • удосконалив/удосконалила навички проетапного створення та візуалізації освітнього контенту, використовуючи графічний редактор Canva;
  • знає можливості відеоредакторів та використовує їх для створення скрінкастів;
  • знає особливості монтування знятого навчального відеоматеріалу;
  • використовує практичний досвід у створенні матеріалів для реалізації концепцій «Нова українська школа» та «Інклюзивна освіта».
  1. Учаснику/учасниці необхідно подати заявку на НПМ EdWay;
  2. Зійснити сертифікаційний внесокза реквізитами, які надійбуть після реєстрації. 
    Для ПЕРШИХ ДЕСЯТИ ПЕРШІ ДЕСЯТЬ зареєстрованих учасників отримають доступ до курсу здійснивши внесок у розмірі 150 грн, надалі вартість - 250 грн.
  3. Після здійснення внеску відкривається доступ до місця виконання програми;
  4. За результатами сертифікації протягом 10 днів згенерується сертифікат про підвищення кваліфікації на 10 годин (0,33 кредити ЄКТС) в кабінеті професійного зростання в розділі «Завершено».