Дистанційний курс “Навчання програмуванню граючи”
формування фахової компетентності вчителів інформатики ЗЗСО та викладачів ПТНЗ щодо використання онлайн ресурсів для навчання програмування мовою Python засобами Перейти за покликанням .
Subject of advanced training:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Академія цифрового розвитку"Developers / Program Developments:
Дейнега Лариса ЮріївнаPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- цифрова компетентність
Qualification form:
- інституційна (дистанційна)
Qualification types:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Викладач
- Вчитель
List of common competencies:
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Компетентності у галузі техніки і технологій
- Навчання впродовж життя
- Професійні компетентності галузевого спрямування
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Інформатика
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
Освітня програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення професійних знань, умінь, навичок керівних та педагогічних кадрів у системі неформальної та інформальної освіти.
Зміст навчання | Кількість годин | Освітній продукт |
ТЕМА 1. Базові можливості ресурсу Перейти за покликанням . | ||
Огляд базових можливостей використання ресурсу Перейти за покликанням в освітньому процесі. | 2 | Слухач знає базові можливості використання ресурсу codecombat.com в освітньому процесі. Уміє вибрати потрібні теми для роботи з учнями. |
Відмінності ролей учня і вчителя на сodecombat.com. Функції ресурсу, доступні для акаунту вчителя. | 2 | Слухач знає про відмінності ролей учня і вчителя. Уміє створювати акаунт учня і акаунт вчителя. Розрізняє функціональні відмінності роботи під акаунтами учня і вчителя. |
ТЕМА 2. Синтаксис мови програмування Python. Програмна реалізація лінійних алгоритмів. | ||
Особливості синтаксису мови програмування Python. Розгляд лінійних алгоритмів в сodecombat.com. Реалізація розглянутих алгоритмів мовою Python. | 5 | Слухач знає особливості синтаксису мови програмування Python. Уміє скласти лінійний алгоритм і написати його реалізацію мовою Python.
|
ТЕМА 3. Розробка циклічних алгоритмів. Програмна реалізація циклічних алгоритмів мовою Python. | ||
Особливості синтаксису мови Python при написанні циклів. Розгляд циклічних алгоритмів в сodecombat.com. Реалізація розглянутих алгоритмів мовою Python. | 6 | Слухач знає особливості синтаксису мови програмування Python при написанні циклів. Уміє скласти циклічний алгоритм і написати його реалізацію мовою програмування Python.
|
Всього | 15 год |
Знання: базові можливості використання ресурсу Перейти за покликанням в освітньому процесі; синтаксис мови програмування Python, лінійні та циклічні алгоритми на ресурсі Перейти за покликанням та їх програмна реалізація мовою Python.
Уміння (навички): обирати теми ресурсу Перейти за покликанням відповідно до потреб; складати та описувати лінійний та циклічний алгоритми і написати їх реалізацію мовою Python.