«Цифрові лайфхаки. Symbaloo – зручний сервіс-сховище посилань»
Метою є навчити використовувати Інтернет-сервіси в професійній діяльності вчителя , підвищити цифрову компетентність через практичне опрацювання онлайн-ресурсу Symbaloo, навчити створювати й підтримувати персональне інформаційне середовище, власні віртуальні кімнати, на конкретних прикладах продемонструвати переваги та ефективність застосування цифрових інструментів в професійній діяльності педагога.
Subject of advanced training:
Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Вознесенської міської ради»Developers / Program Developments:
Центр професійного розвитку педагогічних працівників Вознесенської міської радиPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- цифрова компетентність
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Рефлексивна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Всі освітні галузі
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
- Д3. Рефлексивна компетентність
Тьюторські послуги під час реалізації програми, постійний доступ до навчальних матеріалів
Зміст освітньої програми ураховує особливості професійної діяльності вчителя Нової української школи і визначається: вимогами суспільства знань щодо забезпечення закладів освіти висококваліфікованими фахівцями; основними напрямами державної політики у галузі освіти; Національною рамкою кваліфікації, освітніми стандартами, вимогами до компетентностей педагогічних працівників. Зміст програми має практичну спрямованість. Структура освітньої програми передбачає опрацювання таких двох модулів:
- Symbaloo – сервіс зберігання закладок: огляд інструментів, можливості, рекомендації по створенню та наповненню.
- Створення власного аккаунту у сервісі Symbaloo та наповнення його власними тематичними колекціями
Для виконання програми перейдіть за покликанням: Перейти за покликанням
Даний флеш-курс дозволяє навчитися на практиці володінню «хмарними» технологіями, розширювати можливості використання Інтернет-сервісів для впорядкування робочих матеріалів, створювати та упорядковувати власні електронні ресурси, оперативно знаходити необхідну інформацію та завжди мати її під рукою, готувати для учнів тематичні добірки. У сфері освіти дуже зручно використовувати цей ресурс, адже є можливість представляти корисні посилання на навчальні програми,сайти та багато іншого. Сторінка з закладками завжди доступна з будь-якого комп'ютера онлайн для оперативного використання, виключає втрату збережених посилань і дає можливість в прямому сенсі збирати цікаві закладки, створюючи з них тематичні колекції
Програма передбачає: індивідуальну дистанційну форму навчання через виконання флеш-курсу та спілкування з тьютором (в разі потреби) без часових обмежень: слухач самостійно планує свою навчальну діяльність (обирає час та темп навчання, консультується з тьютором.
Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу