АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ-ВИМОГА ЧАСУ
Розвиток професійної компетентності керівних кадрів з організації педагогічної діяльності та навчання учнів на засадах академічної доброчесності.
Subject of advanced training:
Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Вознесенської міської ради»Developers / Program Developments:
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- Other: Флешкурс
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Навчання впродовж життя
- Основи андрагогіки
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- Соціально-емоційна компетентність
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Усі освітні галузі
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.6. Здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
Постійний доступ до навчальних матеріалів
Шановні колеги!
Для успішного опанування змісту заняття вам необхідно:
1.Ознайомитись із навчальним матеріалом до заняття
2. Переглянути відеоурок заняття
3. Пройти тестування за результатами опрацювання теоретичного матеріалу
4.Виконати практичну роботу «Розробка власного управлінського кейсу з питання академічної доброчесності» (с.7) та розмістити покликання в Google-формі після проходження тестування у розділі «Рефлексивний блок».
5.Також ви маєте можливість ознайомитись та використати матеріали для додаткового опрацювання
Режим доступу: до курсу:
Після проходження курсу ви набудете
- знання:
- структури внутрішньої системи якості закладу освіти;
- теоретичних і нормативних основ з питання академічної доброчесності;
- нормативних вимог щодо формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності.
- уміння:
створювати систему роботи в освітньому закладі щодо забезпечення реалізації політики академічної доброчесності.
Програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення фахових знань, умінь, навичок педагогів шляхом самоосвітньої діяльності та участі в інших програмах підвищення кваліфікації.
Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу