АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ-ВИМОГА ЧАСУ
Розвиток професійної компетентності керівних кадрів з організації педагогічної діяльності та навчання учнів на засадах академічної доброчесності.
![АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ-ВИМОГА ЧАСУ](https://edcamp-prod-portal-storage.s3.amazonaws.com/media/mpk/logo/1e1f29dc-303f-458f-baab-e3f31678ef53/%D0%90%D0%9A%D0%90%D0%94%D0%95%D0%9C%D0%86%D0%A7%D0%9D%D0%90_%D0%94%D0%9E%D0%91%D0%A0%D0%9E%D0%A7%D0%95%D0%A1%D0%9D%D0%86%D0%A1%D0%A2%D0%AC-%D0%92%D0%98%D0%9C%D0%9E%D0%93%D0%90_%D0%A7%D0%90%D0%A1%D0%A3.png)
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Вознесенської міської ради»Розробники / розробниці програми:
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИОсоба (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- Інше: Флешкурс
Цільові авдиторії:
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Навчання впродовж життя
- Основи андрагогіки
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- Соціально-емоційна компетентність
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Усі освітні галузі
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.6. Здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
Постійний доступ до навчальних матеріалів
Шановні колеги!
Для успішного опанування змісту заняття вам необхідно:
1.Ознайомитись із навчальним матеріалом до заняття
2. Переглянути відеоурок заняття
3. Пройти тестування за результатами опрацювання теоретичного матеріалу
4.Виконати практичну роботу «Розробка власного управлінського кейсу з питання академічної доброчесності» (с.7) та розмістити покликання в Google-формі після проходження тестування у розділі «Рефлексивний блок».
5.Також ви маєте можливість ознайомитись та використати матеріали для додаткового опрацювання
Режим доступу: до курсу:
Після проходження курсу ви набудете
- знання:
- структури внутрішньої системи якості закладу освіти;
- теоретичних і нормативних основ з питання академічної доброчесності;
- нормативних вимог щодо формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності.
- уміння:
створювати систему роботи в освітньому закладі щодо забезпечення реалізації політики академічної доброчесності.
Програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення фахових знань, умінь, навичок педагогів шляхом самоосвітньої діяльності та участі в інших програмах підвищення кваліфікації.
Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу