Цифрові інструменти формувального оцінювання
Метою освітньої програми є навчання розробки плану формувального оцінювання окремої теми, а також створення інструментів формувального оцінювання з допомогою онлайнових інструментів Plickers, Kahoot, Triventy, Wordwall та інших.
Subject of advanced training:
Дистанційна академія TeachHubDevelopers / Program Developments:
Ганна СкрипкаPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- цифрова компетентність
Qualification form:
- інституційна (дистанційна)
Qualification types:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Вчитель
List of common competencies:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Оцінювально-аналітична компетентність
- Проєктувальна компетентність
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Астрономія
- Біологія
- Біологія і екологія
- Географія
- Громадянська освіта
- Екологія
- Економіка
- Зарубіжна література
- Захист України
- Іноземна мова (англійська)
- Інформатика
- Історія
- Історія України
- Історія (Всесвітня історія)
- Математика
- Математика (Алгебра і початки аналізу)
- Математика (Геометрія)
- Мистецтво
- Основи здоров’я
- Початкова школа
- Правознавство
- Природничі науки
- Технології
- Трудове навчання
- Українська література
- Українська мова
- Фізика
- Фізика і астрономія
- Хімія
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2. Предметно-методична компетентність
- А2.6. Здатність здійснювати оцінювання та моніторинг результатів навчання учнів на засадах компетентнісного підходу
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- В3. Проєктувальна компетентність
- Г1.1. Здатність прогнозувати результати освітнього процесу
Педагог отримує постійний доступ до навчальних матеріалів (відкрити та переглянути навчальні матеріали можна завжди). Також у слухача є можливість поспілкуватися з іншими учасниками курсу та тьютором на форумах, що є в дистанційному курсі.
№ | Тема | Лекції | Практичні | Сам. робота | Усього |
І. Поняття формувального оцінювання | |||||
1. | Що таке формувальне оцінювання і для чого воно потрібне в Новій українській школі? | 0,5 | 0,5 | ||
3. | Як впроваджувати формувальне оцінювання? | 0,5 | 0,5 | ||
4. | Методи та інструменти формувального оцінювання | 0,5 | 0,5 | ||
5. | Онлайнові інструменти та мобільні додатки формувального оцінювання | 0,5 | 0,5 | ||
6. | Як та які використати онлайнові інструменти формувального оцінювання? | 0,5 | 0,5 | ||
Разом | 2,5 | 2,5 | |||
ІІ. Створення авторських онлайнових інструментів оцінювання | |||||
7. | Створення інструментів оцінювання за допомогою сервісу Plickers | 3 | 3 | ||
8. | Створення інструментів оцінювання за допомогою сервісу Kahoot | 3 | 3 | ||
9. | Створення інструментів оцінювання за допомогою сервісу Triventy | 3 | 3 | ||
Разом | 9 | 9 | |||
ІІІ. Розробка плану формувального оцінювання | |||||
10. | Пошук готових інструментів формувального оцінювання | 0,5 | 2 | 2,5 | |
11. | Розробка плану формувального оцінювання | 1 | 3 | 4 | |
Разом | 0,5 | 1 | 5 | 6,5 | |
Усього | 3 | 1 | 14 | 18 |
Знання і розуміння
|
|
Розвинені вміння |
|
Диспозиції (цінності, ставлення) |
|
Зміст освітньої програми ураховує особливості професійної діяльності вчителя Нової української школи і визначається: вимогами суспільства знань щодо забезпечення закладів освіти висококваліфікованими фахівцями; основними напрямами державної політики у галузі освіти; Національною рамкою кваліфікації, освітніми стандартами, вимогами до компетентностей педагогічних працівників; запитами замовників освітніх послуг.
Зміст програми має практичну спрямованість та охоплює: змістовну, практичну (практико зорієнтовану) і ресурсну (методичну) складові підвищення кваліфікації педагогів.
Структура освітньої програми передбачає опрацювання таких трьох модулів:
- Поняття формувального оцінювання.
- Створення авторських онлайнових інструментів оцінювання.
- Розробка плану формувального оцінювання.
Відповідно до навчального плану освітньої програми, тривалість навчання становить 18 академічних годин (0,6 кредиту ECTS) і не має часових обмежень: слухач самостійно планує свою навчальну діяльність (обирає час та темп навчання, консультується з тьютором).