САМОМЕНЕДЖМЕНТ ЯК УМОВА ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ ПЕДАГОГА
МЕТА КУРСУ: ознайомлення з теоретичними та практичними аспектами науки про самоуправління і самоорганізацію людини; управління власними ресурсами задля досягнення успіху в професійній діяльності; розвиток професійних компетентностей педагогів, спрямованих на стратегію побудови ділової кар’єри; активність особистості, орієнтовану на саморозвиток та управління власним професійним зростанням
Subject of advanced training:
Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Вознесенської міської ради»Developers / Program Developments:
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- емоційно-етична компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
- Other: Загальнокультурна та громадянська компетентність
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- Other: Флешкурс
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Емоційно-етична компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Культурна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Рефлексивна компетентність
- Соціально-емоційна компетентність
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Усі освітні галузі
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
- В3. Проєктувальна компетентність
- Г1. Прогностична компетентність
- Г1.2. Здатність планувати освітній процес
- Г2. Організаційна компетентність
- Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
- Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
- Д2. Здатність до навчання впродовж життя
- Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
- Д2.2. Здатність взаємодіяти з іншими вчителями на засадах партнерства та підтримки (у рамках наставництва, супервізії тощо)
- Д3. Рефлексивна компетентність
- Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
Постійний доступ до навчальних матеріалів
Шановні колеги!
Для успішного опанування змісту заняття вам необхідно:
1.Переглянути навчальне відео
2. Ознайомитись та використати матеріали для додаткового опрацювання з теми курсу.
3. Пройти тестування за результатами опрацювання теоретичного матеріалу
4.Виконати практичну роботу «5 порад колезі»
Режим доступу до курсу:
Бажаємо успіхів!
ОЧІКУВАНІ НАВЧАЛЬНІ РЕЗУЛЬТАТИ
- знання:
- способів саморозвитку, самоуправління, самоорганізації особистості;
- теоретичних і практичних засад з питання самоменеджменту педагога;
- напрямів само менеджменту;
- уміння:
- використовувати методи та прийоми самоменеджметну в практичній діяльності;
- аналізувати свої можливості щодо організації професійної діяльності та впливу на неї різноманітних факторів;
- застосовувати методи оптимального і свідомого використання власного часу в щоденній діяльності.
Програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення фахових знань, умінь, навичок педагогів шляхом самоосвітньої діяльності та участі в інших програмах підвищення кваліфікації.
Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу