ПЕДАГОГАМ PRO РОЗВИТОК ЖИТТЄСТІЙКОСТІ У ДІТЕЙ В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ
МЕТА КУРСУ: опанування педагогами інструментів психологічної підтримки та адаптації до нових умов у воєнний час
Subject of advanced training:
Комунальна установа «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Вознесенської міської ради»Developers / Program Developments:
ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- емоційно-етична компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- Other: Флешкурс
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями добробуту та здорового способу життя
- Емоційно-етична компетентність
- Здоров’язбережувальна компетентність
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
- Соціально-емоційна компетентність
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Усі освітні галузі
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
- Б1. Психологічна компетентність
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
- В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
- В3.1. Здатність проєктувати осередки навчання, виховання і розвитку учнів
- Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
- Д3. Рефлексивна компетентність
Постійний доступ до навчальних матеріалів
Шановні колеги!
Для успішного опанування змісту курсу вам необхідно:
1.Ознайомитись із навчальним матеріалом до заняття.
2. Пройти тестування за результатами опрацювання теоретичного матеріалу .
3.Виконати практичну роботу «Розробка порад по формуванню стресостійкості у дітей для педагогів, батьків» та розмістити покликання в Google-формі після проходження тестування у розділі «Рефлексивний блок»..
Режим доступу до курсу:
Бажаємо успіхів!
Ознайомлення педагогів з інструментами психосоціальної допомоги учасникам освітнього процесу, які пережили психотравмуючі події, збереження їх психічного здоров’я.
Оволодіння сучасними технологіями психологічної допомоги в умовах війни.
Програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення фахових знань, умінь, навичок педагогів шляхом самоосвітньої діяльності та участі в інших програмах підвищення кваліфікації.
Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу