Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА

МЕТА КУРСУ: розкрити зміст і сутність тайм-менеджменту; розкрити особливості використання тайм-менеджменту в роботі вчителя; обгрунтувати поняття педагогічного тайм-менеджменту; опанувати практичні навички тайм-менеджменту; з’ясувати психологічні особливості і правила тайм-менеджменту в роботі вчителя; надати рекомендації вчителям з удосконалення навичок тайм-менеджменту для підвищення ефективності освітнього процесу.

ТАЙМ-МЕНЕДЖМЕНТ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА

Developers / Program Developments:

ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Person (s) executing the program:

Main train directions:

  • емоційно-етична компетентність
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність

Qualification form:

  • онлайн-навчання

Qualification types:

  • Other: Флешкурс

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями добробуту та здорового способу життя
  • Емоційно-етична компетентність
  • Здоров’язбережувальна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Організаційна компетентність
  • Проєктувальна компетентність
  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
  • Рефлексивна компетентність
  • Соціально-емоційна компетентність
  • Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Усі освітні галузі

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • В2. Здоров’язбережувальна компетентність
  • В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
  • В3. Проєктувальна компетентність
  • Г2. Організаційна компетентність
  • Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
  • Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
  • Д3. Рефлексивна компетентність
  • Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби

Постійний доступ до навчальних матеріалів 

Шановні колеги!

Для успішного опанування змісту заняття вам необхідно:

1.Ознайомитись із навчальним матеріалами до заняття 

2. Пройти тестування за результатами опрацювання теоретичного матеріалу 

Режим доступу:

Перейти за покликанням  

Бажаємо успіхів!

 

Вміння ефективно і планомірно управляти власним часом в освітньому процесі. 

Знання психологічних особливостей і правил тайм-менеджменту в роботі вчителя

Удосконалення навичок тайм-менеджменту для підвищення ефективності освітнього процесу

Програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення фахових знань, умінь, навичок педагогів шляхом самоосвітньої діяльності та участі в інших програмах підвищення кваліфікації.

Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу