Як не потрапити в пастку під назвою "Емоційне вигорання"?
Метою освітньої програми є формування вміння розставляти пріоритети та усвідомлювати і визначати свої емоції та управляти ними. Формування здатності досягати поставлених цілей та вміння організовувати ефективно професійну діяльність, діагностувати прояви емоційного вигорання.
Subject of advanced training:
Дистанційна академія TeachHubDevelopers / Program Developments:
Руслана НайдаPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- емоційно-етична компетентність
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
Qualification form:
- інституційна (дистанційна)
Qualification types:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Викладач
- Вчитель
- Керівник гуртка
- Методист
- Педагог-організатор
- Практичний психолог
- Психолог
List of common competencies:
- Емоційно-етична компетентність
- Здоров’язбережувальна компетентність
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
- Рефлексивна компетентність
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Other: усі предмети
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- Б1. Психологічна компетентність
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
- Б2.2. Здатність конструктивно та безпечно взаємодіяти з учасниками освітнього процесу
- В2. Здоров’язбережувальна компетентність
- В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
Педагог отримує постійний доступ до навчальних матеріалів (відкрити та переглянути навчальні матеріали можна завжди). Також у слухача є можливість поспілкуватися з іншими учасниками курсу та тьютором на форумах, що є в дистанційному курсі.
№ | Тема | Лекції | Практичні | Сам. робота | Усього |
І. Синдром емоційного вигоряння: психологічний аспект | |||||
1. | Поняття «синдром емоційного вигорання»: причини та передумови виникнення |
1,5 |
1,5 |
3 | |
2. | Дослідження синдрому емоційного вигорання в психології | 1,5 | 1,5 | 3 | |
Разом | 3 | 3 | 6 | ||
ІІ. Профілактика емоційного вигорання педагога | |||||
3 | Особливості розвитку та прояву синдрому емоційного вигорання у педагогів. |
1,5 |
1,5 |
3 | |
4 | Методи гармонізації психофізичногостану педагогів | 1,5 | 1,5 | 3 | |
Разом | 3 | 3 | 6 | ||
ІІІ. Позитивне мислення – запорука психологічного здоров’я педагога | |||||
5. | Діагностика емоційного вигорання у педагогів. Методика «Синдром «вигорання» в професіях системи «людина-людина» |
1 |
4 | ||
6. | Методика гармонізації психофізичногостану педагогів | 1 | 4 | ||
7. | Контрольний модуль. Тестова перевірка. | 4 | 4 | ||
Разом | 2 | 4 | 6 | ||
Усього | 6 | 2 | 10 | 18 |
Знання і розуміння |
|
Розвинені вміння |
|
Відповідно до навчального плану освітньої програми, тривалість навчання становить 18 академічних годин (0,6 кредиту ECTS) і не має часових обмежень: слухач самостійно планує свою навчальну діяльність (обирає час та темп навчання, консультується з тьютором).