Шлях до успіху освітянина: мотивація + самокоучинг!
Допоможемо розібратися: Мотивація... Потрібна вона, чи ні у педагогічному колективі? Чи варто керівнику перейматись ще й цією темою? Що можемо в цьому напрямку зробити для свого колективу? Мотивація буває тільки матеріальна? Чи можливо застосовувати в цій царині знання з емоційного інтелекту? Які джерела мотивації: вона має йти з зовні, чи можливо з середини? тощо
Subject of advanced training:
ГО "Клуб інтегрального лідерства освітян"Developers / Program Developments:
С.Редько, к.психол.н., доцент; І.Линьова, к.пед.н., доцент; О.Лавриненко, к.пед.н.Person (s) executing the program:
Main train directions:
- емоційно-етична компетентність
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- Other: мотиваційно-психологічна компетентність
Qualification form:
- Інше
Qualification types:
- майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Викладач
- Вихователь-методист
- Вчитель
- Директор
- Завідувач
- Заступник директора
- Заступник завідувача
- Заступник керівника
- Керівник
- Методист
- Педагог-організатор
- Практичний психолог
- Психолог
List of common competencies:
- Емоційно-етична компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Соціально-емоційна компетентність
- Other: мотиваційно-психологічна компетентність
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Other: психологічно-мотиваційна компетентність
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
Тема_1 Мотивація як інструмент управління освітянина
тема_2 Як посилити компетентність до мотивації
Тема_3 Мотивація до змін як основа коучингового процесу
Результати навчання:
-знання та розуміння поняття, чинників та класифікації мотивації
-розвиток особистісних компетентностей учасників майстер-класу (посилення компетентності до мотивації, позитивного мислення як здатності формування мотиваційної сфери особистості)