Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Шлях до успіху освітянина: мотивація + самокоучинг!

Допоможемо розібратися: Мотивація... Потрібна вона, чи ні у педагогічному колективі? Чи варто керівнику перейматись ще й цією темою? Що можемо в цьому напрямку зробити для свого колективу? Мотивація буває тільки матеріальна? Чи можливо застосовувати в цій царині знання з емоційного інтелекту? Які джерела мотивації: вона має йти з зовні, чи можливо з середини? тощо

Шлях до успіху освітянина: мотивація + самокоучинг!

Developers / Program Developments:

С.Редько, к.психол.н., доцент; І.Линьова, к.пед.н., доцент; О.Лавриненко, к.пед.н.

Person (s) executing the program:

Main train directions:

  • емоційно-етична компетентність
  • розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
  • Other: мотиваційно-психологічна компетентність

Qualification form:

  • Інше

Qualification types:

  • майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Викладач
  • Вихователь-методист
  • Вчитель
  • Директор
  • Завідувач
  • Заступник директора
  • Заступник завідувача
  • Заступник керівника
  • Керівник
  • Методист
  • Педагог-організатор
  • Практичний психолог
  • Психолог

List of common competencies:

  • Емоційно-етична компетентність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Соціально-емоційна компетентність
  • Other: мотиваційно-психологічна компетентність

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: психологічно-мотиваційна компетентність

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • Б3. Компетентність педагогічного партнерства

Тема_1 Мотивація як інструмент управління освітянина  

тема_2 Як посилити компетентність до мотивації 

Тема_3 Мотивація до змін як основа коучингового процесу 

Результати навчання:

-знання та розуміння поняття, чинників та класифікації мотивації

-розвиток особистісних компетентностей учасників майстер-класу (посилення компетентності до мотивації, позитивного мислення як здатності формування мотиваційної сфери особистості)