Тригери інтерактивного навчання… або ресурси, які викличуть цікавість ваших учнів
поглибити знання/поінформованість педагогів щодо використання сучасних технологій, цифрових інструментів, включаючи можливості штучного інтелекту та нейромереж, під час проєктування та проведення сучасних занять, з урахуванням позитивних тригерів у навчанні
Subject of advanced training:
Комунальна установа "Привільненський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Привільненської сільської ради Дубенського району Рівненської областіDevelopers / Program Developments:
КУ Привільненський «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Привільненської сільської радиPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Астрономія
- Біологія і екологія
- Географія
- Громадянська освіта
- Зарубіжна література
- Іноземна мова (англійська)
- Іноземна мова (німецька мова)
- Інформатика
- Історія
- Математика
- Мистецтво
- Основи здоров’я
- Початкова школа
- Природничі науки
- Технології
- Українська мова
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2.1. Здатність моделювати зміст навчання відповідно до обов’язкових результатів навчання учнів
- А2.2. Здатність формувати та розвивати в учнів ключові компетентності та вміння, спільні для всіх компетентностей
- А2.3. Здатність здійснювати інтегроване навчання учнів
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
- АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
- А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
- Б1. Психологічна компетентність
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
- Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
- Б2.1. Здатність усвідомлювати особисті відчуття, почуття та емоції, потреби, керувати власними емоційними станами
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
Учасники отримують онлайн-презентацію із посиланнями на сервіси за темою вебінару
- Особливості організації освітнього процесу в НУШ.
- Тригери в навчанні: що це таке і як працює.
- Топ-7 тригерів інтерактивного навчання (ідеї створення та використання власних анімованих GIF, 3D-кубів, ефектів поп-арту, персоналізованих нейроісторій, асоціативних карток тощо за допомогою ШІ).
Поглиблено:
обізнаність із новітніми науково обґрунтованими відомостями з педагогіки, психології, методик для створення освітньо-розвивального середовища, що сприяє цілісному індивідуально-особистісному становленню учнів;
Вдосконалено/набуто вміння, навички та здатності:
-отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти;
- ефективно використовувати сучасні онлайн-інструменти;
- модернізувати зміст, форми, методи, прийоми та засоби освітнього процесу;
- прогнозувати шляхи розвитку освітнього процесу;
- розробляти методичний матеріал;
-генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя;
-презентувати себе й свій педагогічний досвід.