Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

КОЛО ТУРБОТИ. Психологічна допомога дітям та батькам при гострій травмі. Профілактика ПТСР

підвищення професійної компетентності педагогічних працівників з питань психологічної допомоги дітям дошкільного та молодшого шкільного віку, визначення особливостей надання первинної, вторинної та третинної психологічної допомоги дітям, діагностичні критерії та способи корекції ПТСР; налагодження співпраці між закладом освіти та родиною з метою посилення відновлення здоров’я дітей та гармонізації освітнього процесу.

КОЛО ТУРБОТИ. Психологічна допомога дітям та батькам при гострій травмі. Профілактика ПТСР

Developers / Program Developments:

ГО "Центр соціального лідерства"

Main train directions:

  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)

Qualification form:

  • онлайн-навчання

Qualification types:

  • практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Асистент вихователя
  • Асистент вчителя
  • Асистент вчителя-реабілітолога
  • Викладач
  • Вихователь
  • Вихователь-методист
  • Вчитель
  • Вчитель-реабілітолог
  • Завідувач
  • Керівник
  • Методист
  • Практичний психолог
  • Психолог
  • Соціальний педагог

List of common competencies:

  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Психологія

Подальший супровід не потрібен

Наші діти живуть у кризі психічного здоров’я: пандемія, війна тільки заглибили виклики, що стоять перед всіма соціальними інститутами, що надають послуги родинам із дітьми, освітнім установам, зокрема. Відновлення психічного здоров’я дітей та надання вчасної психологічної підтримки дітям є сьогодні в пріоритеті, адже за статистикою приблизно 80 % дітей і молоді, маючи розлад у сфері психічного здоров’я, не отримують належної і вчасної допомоги. Отже, першочерговим завданням є збільшення кількості спеціалістів, що будуть розуміти природу дитячих переживань та стратегії подолання стресу, знатимуть процеси нормалізації гострих станів та зцілення від травматичного досвіду.

Курс складається з 6 блоків, кожен з яких є повноцінним та самодостатнім, проте разом вони дають учасникам можливість сформувати уявлення про цілісну структуру надання допомоги дитині.:
1.  Дитина в її унікальності
2. Діагностика дитячого віку
3. Дитина та гостра психологічна травма
4. Діти та батьки: сучасні реалії і традиційні виклики
5. Дитина та соціум
6. Постать психологічного консультанта

1) підвищення кваліфікації фахівців з даної тематики розуміння особливостей процесу запровадження та реалізації методів та технік психологічного консультування в роботі з дітьми;

2) здатність використовувати нові дієві практики для протидії стресовим ситуаціям, відновленню власної стійкості та наданню допомоги здобувачам освіти, колегам, родині;

3) активізація нових компетенцій для здійснення ефективної професійної діяльності.

Усіх учасників/ць додаємо до телеграмм-чату, в якому вони можуть поставити технічні або змістовні питання, обмінятися досвідом та напрацюваннями з іншими учасниками/цями.