Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Як зробити інтегрований курс «Мистецтво» важливим для учасників освітнього процесу

розкрити основні аспекти специфики організації художньо-практичної діяльності учнів на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво».

Як зробити інтегрований курс «Мистецтво» важливим для учасників освітнього процесу

Developers / Program Developments:

Дистанційна Академія ВГ "Основа" та Даниліна Елла, вчителька трудового навчання, технологій, мистецтва Української загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 13 Селидівської міської ради, вищої кваліфікаційної категоріЇ, вчитель-методист, ТОП-50 вчителів Global Teacher Prize Ukraine

Person (s) executing the program:

Main train directions:

  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»

Qualification form:

  • інституційна (дистанційна)

Qualification types:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Вчитель

List of common competencies:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Емоційно-етична компетентність
  • Інноваційна компетентність
  • Культурна компетентність
  • Навчання впродовж життя

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Мистецтво

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А2. Предметно-методична компетентність
  • Б1. Психологічна компетентність
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • Д1. Інноваційна компетентність

Досить суттєва частина батьків та здобувачів освіти  вважає предмети «Мистецтво» тим, що є необов’язковим для вивчення в загальноосвітній школі. Як змінити цю ситуацію? Чому ми маємо навчати на мистецьких уроках? Передусім, відчувати мистецтво на чуттєвому рівні, а не на когнітивному, та навчитися використовувати потенціал мистецтва для розвитку особистості. Під час вебінару будемо говорити про організацію роботи здобувачів освіти 8-11 класів з предмету «Мистецтво». Ви почуєте про те, як організувати та провести кейс-урок, як організувати роботу в профільному класі, якщо цей профіль – художньо-естетичний з досвіду роботи. Як заохотити здобувачів освіти до вивчення предмету через участь у проєкті  з медіаграмотності «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність»

Зміст:

  1. Навчаємо інфо-медіаграмотності на уроках з мистецтва.
  2. Кейс-уроки в 9-11 класах-одна із форм інтеграції предмета «Мистецтво» з іншими предметами.
  3. Художньо-естетичний профіль навчання в 10-11-му класах: форми, методи, прийоми.
  4. Результати для вчителя та учнів.
  5. Висновки.

Розкриття основних аспекти специфики організації художньо-практичної діяльності учнів на уроках інтегрованого курсу «Мистецтво».