Шляхи підвищення ефективності корекційно-розвивальної роботи з дітьми із особливими потребами та їх соціалізація в суспільстві
Розширити учасникам/-цям уявлення про соціалізацію дітей з особливими потребами та визначення її важливості для їх розвитку: розуміння соціальних навичок та вмінь, необхідних для успішної соціалізації, а також способів підтримки соціальної адаптації та інтеграції дітей з особливими потребами в суспільстві.
Subject of advanced training:
Спориш АллаDevelopers / Program Developments:
Спориш Алла, Деменковець ЛюдмилаPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
Qualification form:
- очна
Qualification types:
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Асистент вихователя
- Асистент вчителя
- Асистент вчителя-реабілітолога
- Викладач
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Вчитель
- Вчитель-реабілітолог
- Директор
- Завідувач
- Заступник директора
- Заступник завідувача
- Логопед
- Методист
- Педагог-організатор
- Практичний психолог
- Психолог
- Соціальний педагог
List of common competencies:
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку
- Соціально-емоційна компетентність
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
List of professional competencies:
- Дошкільна освіта
- Початкова школа
- Other: Основна та старша школа
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- В1. Інклюзивна компетентність
І. Розуміння потреб дітей із особливими потребами
- Огляд різних видів особливих потреб у дітей (фізичні, розумові, емоційні, соціальні тощо)
- Розуміння специфіки розвитку дітей із особливими потребами
- Аналіз індивідуальних потреб кожної дитини
ІІ. Соціалізація дітей із особливими потребами
- Визначення соціалізації та її ролі в житті дітей
- Виклики та перешкоди, з якими зіштовхуються діти із особливими потребами в процесі соціалізації
- Створення відкритого, прийнятного та включаючого середовища для дітей із особливими потребами
- Розвиток навичок спілкування, взаємодії та співпраці з однолітками та дорослими
ІІІ. Практичні інструменти для підвищення ефективності роботи
- Застосування індивідуального підходу до кожної дитини
- Використання технологій та інноваційних методів у корекційно-розвивальній роботі
- Залучення батьків та родин до процесу корекційно-розвивальної роботи та соціалізації дітей
- Оцінка та вдосконалення результатів роботи з дітьми із особливими потребами
IV. Підбиття підсумків тренінгу: обговорення важливості постійного професійного розвитку у роботі з дітьми із особливими потребами
Учасники/-ці удосконалять навички створення сприятливого середовища для соціалізації дітей з особливими потребами, які сприятимуть взаємодії та спілкуванню дітей з однолітками та дорослими, підтримувати їх у формуванні соціальних навичок та інтеграції в суспільство; отримають практичний кейс інструментів і технік, які допоможуть підвищити ефективність їх роботи з дітьми із особливими потребами. Набудуть вмінь оцінювати свою роботу та вдосконалювати її, враховуючи нові знання та навички, отримані на тренінгу.
Терміни проведення: 16.06.2023 о 09:00
Програма підвищення кваліфікації реалізовується тільки для педагогічних колективів Помічнянської громади (за попереднім запитом).
Форма проведення: очно.
Генерація документів про підвищення кваліфікації до 30.06.2023.
Документи розміщуються у Кабінет професійного зростання на платформі - розділ Мої можливості - вкладка Завершено;
Докладніше про отримання документа у Довідковому центрі EdWay за покликанням Перейти за покликанням