Педагогічна діяльність педагогічних працівників: ефективне планування та професійний розвиток.
Планування педагогічної діяльності та робота зі "Щоденником професійного розвитку" допоможе: зрозуміти, які компетентності ви насправді хочете розвивати; навести лад у думках і структурувати плани; навчитися здійснювати відповідальний вибір та приймати виважені рішення щодо власного професійного зростання; подолати сумніви «зробити щось не так»; аналізувати результати професійного зростання; вчитися на власних перемогах
Subject of advanced training:
Олена ВолодькоDevelopers / Program Developments:
Олена Володько, магістр, вчитель вищої категорії, вчитель-методист, консультантка ЦПР ППPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
Qualification form:
- дистанційна
Qualification types:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Вчитель
List of common competencies:
- Організаційна компетентність
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Початкова школа
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- Г1.2. Здатність планувати освітній процес
Щоденник професійного розвитку допоможе:
-зрозуміти, які компетентності ви насправді хочете розвивати;
-навести лад у думках і структурувати плани;
-навчитися здійснювати відповідальний вибір та приймати виважені рішення щодо власного професійного зростання;
-подолати сумніви «зробити щось не так»;
-аналізувати результати професійного зростання;
-вчитися на власних перемогах.
Професійний стандарт учителя націлений на планування траєкторії професійного розвитку та на побудову власної кар`єри.
ЩОДЕННИК ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ допоможе педагогічним працівникам ефективно планувати свій професійний розвиток.