Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Використання штучного інтелекту у навчанні: знайомство з моделлю ChatGPT

Мета: ознайомлення вчителів з можливостями використання штучного інтелекту, зокрема моделі ChatGPT, у навчальному процесі та надання необхідних знань та навичок для ефективного використання цього інструменту. Пояснення поняття штучного інтелекту та розуміння його потенціалу в освітньому середовищі.

Використання штучного інтелекту у навчанні: знайомство з моделлю ChatGPT

Developers / Program Developments:

КУ "Центр професійного розвитку педагогічних працівників Вознесенської міської ради"

Main train directions:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
  • цифрова компетентність

Qualification form:

  • онлайн-навчання

Qualification types:

  • Other: Флешкурс

Target audiences:

  • Усі

List of common competencies:

  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Рефлексивна компетентність
  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
  • ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Усі освітні галузі

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • АЗ.1. Здатність орієнтуватися в інформаційному просторі, здійснювати пошук і критично оцінювати інформацію, оперувати нею у професійній діяльності
  • АЗ.2. Здатність ефективно використовувати наявні та створювати (за потреби) нові електронні (цифрові) освітні ресурси
  • А3.3. Здатність використовувати цифрові технології в освітньому процесі
  • Б1.3. Здатність формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність
  • В3.1. Здатність проєктувати осередки навчання, виховання і розвитку учнів
  • Г2.1. Здатність організовувати процес навчання, виховання і розвитку учнів
  • Д1. Інноваційна компетентність
  • Д1.1. Здатність застосовувати наукові методи пізнання в освітньому процесі
  • Д1.2. Здатність використовувати інновації у професійній діяльності
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д2.1. Здатність визначати умови та ресурси професійного розвитку впродовж життя
  • Д3. Рефлексивна компетентність

Постійний доступ до навчальних матеріалів 

Напрямок професійного розвиткуНазваТеоретично-консультативний блокПрактичний блокРефлексивний блокВсього год.

Асинхронне навчання

Вебінари, самостійне опрацювання навчальних матеріалів, виконання практичних вправ

Використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку, цифрова та комунікаційна компетентностіФлеш-курс «Використання штучного інтелекту у навчанні: знайомство з моделлю ChatGPT»Частина І
Вебінар  «Введення в штучний інтелект»  (0,25 год.)

Тестування 

(0,5 год.)

  1. Робота з практичним кейсом (0, 5 год.)
 Самостійна робота «Використання штучного інтелекту у повсякденному житті» (0,5 год.)

 

 

1,45 год.

 

 

Частина ІІ

Вебінар «Подання моделі ChatGPT: її функції, можливості та обмеження» (0,5год)

 

  1. Тестування (0,5 год)
  2. Робота з практичним кейсом (0, 5 год.)
Самостійна робота «Виклики ChatGPT» (1 год.)

 

2,5 год.

Частина ІІІ

Вебінар «Використання ChatGPT у освітньому процесі» (0,5год)

 

  1. Моделювання запитів до ChatGPT відповідно ситуацій (1 год.)
  2. Робота з практичним кейсом (0, 5 год.)
Самостійна робота «Можливості ChatGPT у власній педагогічній діяльності» (1 годю)

 

 

3 год.

Частина ІV

Вебінар «Практичні аспекти використання ChatGPT» (0,25год)

 

Практична робота (2 год.)Самостійна робота «Етичні аспекти використання штучного інтелекту освіти» (0,5 год.) 2,45 год.

Покликання на виконання програми:

Перейти за покликанням

  1. Розуміння концепції штучного інтелекту та його ролі в освітньому процесі.
  2. Ознайомлення з моделлю ChatGPT і її функціями, можливостями та обмеженнями.
  3. Усвідомлення потенціалу ChatGPT в освітньому середовищі.
  4. Здатність використовувати  ChatGPT  у власній педагогічній діяльності.

Програма передбачає можливість подальшого розширення та поглиблення фахових знань, умінь, навичок педагогів шляхом самоосвітньої діяльності та участі в інших програмах підвищення кваліфікації.

Успішне виконання заходів за програмою дає можливість педагогічному працівнику пройти чергову (позачергову) атестацію, за умови визнання Сертифіката педагогічною радою закладу