"Хвилинки арт-терапії та арт-педагогіки в роботі з дітьми від 1 до 7 років"
вдосконалення освітнього рівня та професійної підготовки внаслідок поглиблення, розширення та оновлення спеціальних знань та вмінь з дитячої психології, арт-терапії та арт-педагогіки в роботі з дітьми від 1 до 7 років
Subject of advanced training:
ФОП Стреж Людмила ВасилівнаDevelopers / Program Developments:
Людмила Василівна СтрежPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
Qualification form:
- Інше
Qualification types:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Асистент вихователя
- Асистент вчителя
- Асистент вчителя-реабілітолога
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Вчитель
- Керівник
- Керівник гуртка
- Логопед
- Методист
- Практичний психолог
- Психолог
- Соціальний педагог
- Старший вихователь
List of common competencies:
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями прав людини
- Екологічна компетентність
- Емоційно-етична компетентність
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Інноваційна компетентність
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
List of professional competencies:
- Other: дитяча психологія, арт-терапія та арт-педагогіка
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- Б1. Психологічна компетентність
- Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- В1. Інклюзивна компетентність
Програма модульних занять (10% -теорії, 90% практики)
1 модуль. Основні поняття в арт-терапії. Арт-обладнання, арт-атрибути в роботі з дітьми.
2 модуль. Арт-терапевтичний кабінет. Особливості проведення арт-терапії та арт-педагогіка з дітьми від 1 до 7 років.
3 модуль Арт-терапія в роботі з дітьми, які проходять адаптаційний період до умов дошкільного закладу та школи.
4 модуль. Арт-терапія в кризові періоди.
5 модуль. Арт-терапія в роботі з дитячими страхами та тривожністю.
6 модуль. Арт-терапія в роботі з дитячою агресивністю.
7 модуль. Арт-терапія в роботі з дітьми, які мають розлади аутичного спектру
8 модуль. Арт-терапія в роботі з дітьми, які мають мовленнєві порушення.
9 модуль. Формування інклюзивного середовища засобами арт- терапії та арт- педагогіки
10 модуль. Арт-терапевтичні методики в роботі з батьками дітей та педагогами, які працюють з дітьми від 1 до 7 років.Сертифікація.
• Планувати індивідуальні та групові арт-сесії з дітьми
• Створювати алгоритм проведення індивідуальних та групових арт-сесій в роботі з дітьми та дорослими.
• Підбирати направлення та арт-обладнання для роботи з різними станами і переживаннями дитини.
• Підбирати арт-терапевтичні техніки, діагностичні методики для вирішення широкого спектра корекційних завдань в роботі з негативними проявами у дітей.
• Створювати якісні матеріали для проведення арт-занять з дітьми різновікових категорій.
Програма складається з 10 модулів. Кожне заняття відбувається щочетверга з 18.00 до 21.00 (в вебінарній кімнаті).