ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ: ПОШУК ПОКЛИКАННЯ ЛЮДИНИ
Мета даного курсу полягає в тому, щоб забезпечити учасникам глибокі теоретичні знання та практичні навички у галузі філософії освіти, розвивати критичне мислення, аналітичні здібності та спроможність до рефлексії, а також формувати професійну компетентність і готовність до навчання протягом життя.
Subject of advanced training:
ВМГО "Союз обдарованої молоді"Developers / Program Developments:
ВМГО "Союз обдарованої молоді"Person (s) executing the program:
Main train directions:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- емоційно-етична компетентність
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Інноваційна компетентність
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Навчання впродовж життя
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Проєктувальна компетентність
- Розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
List of professional competencies:
- Громадянська освіта
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
- Професійна (професійно-технічна) освіта
- Other: викладач закладу вищої освіти
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А1.4. Здатність формувати і розвивати мовно- комунікативні уміння та навички учнів
- А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
- А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Д3. Рефлексивна компетентність
- Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
У МЕЖАХ ЗАХОДУ ПЕРЕДБАЧЕНО ПРОВЕДЕННЯ ТРЬОХ ВЕБІНАРІВ НА ПЛАТФОРМІ ZOOM:
Вебінар 1. Історія філософсько-освітніх ідей
Вебінар 2. Сучасні теорії освіти
Вебінар 3. Як знайти своє покликання?
Детальна програма та посилання на вебінари будуть надіслані всім учасникам після реєстрації. Вебінари будуть збережені та доступні у запису для зареєстрованих учасників.
1. Історія філософії освіти:
- вивчення історії філософії освіти і її еволюції;
- аналіз основних філософських підходів до освіти та їх вплив на освітній процес;
- обговорення сучасних філософських теорій освіти і їх застосування у практиці.
2. Педагогічна практика:
- розробка педагогічних стратегій та методів на основі філософських концепцій;
- вивчення філософії педагогічної інтеракції та діалогу;
- аналіз етичних аспектів педагогічної діяльності.
3. Роль освіти у пошуку покликання людини:
- вивчення філософії особистісного розвитку та самореалізації.
- обговорення впливу освіти на формування світогляду, цінностей та життєвих орієнтацій людини.
- розгляд освіти як фактору соціальної мобільності та взаємодії між індивідом і суспільством.
- розвиток здатності здійснювати освітню діяльність
- виявлення глибини знання предмету, змісту і завдань філософії освіти як самостійного наукового і навчального освітнього компоненту
- перевірка готовності розглядати філософію освіти в історико-філософському вимірі та навичок орієнтування в основних напрямах і школах сучасної філософії освіти
- розвиток гнучких навичок (SoftSkills)
- визначення здатності розкривати взаємозв’язки філософії освіти з педагогікою та іншими галузями знань