Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Оцінювання групової роботи за допомогою цифрових інструментів

Надати вчителям практичні поради щодо оцінки групової роботи учнів за допомогою цифрових інструментів.

Оцінювання групової роботи за допомогою цифрових інструментів

Subject of advanced training:

ФОП Степаненко Т.О.

Developers / Program Developments:

Степаненко Тетяна Олексіївна - викладач інформатики, методики навчання інформатики, викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист КЗ "Одеський педагогічний фаховий коледж"

Main train directions:

  • використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
  • цифрова компетентність

Qualification form:

  • дистанційна

Qualification types:

  • вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Викладач
  • Вчитель
  • Усі

List of common competencies:

  • Інноваційна компетентність
  • Інформаційно-комунікаційна компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Професійні компетентності галузевого спрямування

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Біологія і екологія
  • Географія
  • Громадянська освіта
  • Іноземна мова (англійська)
  • Інформатика
  • Історія України
  • Математика
  • Мистецтво
  • Початкова школа
  • Природничі науки
  • Other: всі предмети викладання

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А2. Предметно-методична компетентність
  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  • Г2. Організаційна компетентність
  • Д1. Інноваційна компетентність

1. Критерії оцінювання групової роботи

  • Обговорення різних аспектів, які можна оцінювати в груповій роботі
  • Надання прикладів критеріїв оцінювання

2. Цифрові інструменти для оцінки групової роботи

  • Огляд різних цифрових інструментів, які можна використовувати для оцінки групової роботи
  • Надання прикладів того, як можна використовувати ці інструменти
  • Учасники зможуть сформулювати чіткі та зрозумілі критерії оцінювання групової роботи, які враховують різні аспекти, такі як:
    • Якість проєкту, створеного групою
    • Участь і внесок кожного члена групи
    • Співпраця та взаємодія між членами групи
  • Учасники зможуть ознайомитися з різними цифровими інструментами, які можна використовувати для оцінки групової роботи. Вони зможуть оцінити переваги та недоліки кожного інструмента та вибрати ті, які найкраще відповідають їхнім потребам.
  • Учасники зможуть використовувати цифрові інструменти для відстеження прогресу учнів на кожному етапі групової роботи. Вони зможуть оцінювати участь і внесок кожного члена групи, а також надавати зворотний зв'язок учням, щоб допомогти їм поліпшити свою роботу.