Оцінювання групової роботи за допомогою цифрових інструментів
Надати вчителям практичні поради щодо оцінки групової роботи учнів за допомогою цифрових інструментів.
Подати заявку
353
![Оцінювання групової роботи за допомогою цифрових інструментів](https://edcamp-prod-portal-storage.s3.amazonaws.com/media/mpk/logo/cc4d79ad-61e5-4f96-9087-c00a462ccf62/%D0%BE%D0%B1%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%BA%D0%B8_%D0%B2%D0%B5%D0%B1%D1%96%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%B8_2.jpg)
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
ФОП Степаненко Т.О.Розробники / розробниці програми:
Степаненко Тетяна Олексіївна - викладач інформатики, методики навчання інформатики, викладач вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист КЗ "Одеський педагогічний фаховий коледж"Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- дистанційна
Види підвищення кваліфікації:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Викладач
- Вчитель
- Усі
Перелік загальних компетентностей:
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Професійні компетентності галузевого спрямування
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Біологія і екологія
- Географія
- Громадянська освіта
- Іноземна мова (англійська)
- Інформатика
- Історія України
- Математика
- Мистецтво
- Початкова школа
- Природничі науки
- Інше: всі предмети викладання
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- А2. Предметно-методична компетентність
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- Г2. Організаційна компетентність
- Д1. Інноваційна компетентність
1. Критерії оцінювання групової роботи
- Обговорення різних аспектів, які можна оцінювати в груповій роботі
- Надання прикладів критеріїв оцінювання
2. Цифрові інструменти для оцінки групової роботи
- Огляд різних цифрових інструментів, які можна використовувати для оцінки групової роботи
- Надання прикладів того, як можна використовувати ці інструменти
- Учасники зможуть сформулювати чіткі та зрозумілі критерії оцінювання групової роботи, які враховують різні аспекти, такі як:
- Якість проєкту, створеного групою
- Участь і внесок кожного члена групи
- Співпраця та взаємодія між членами групи
- Учасники зможуть ознайомитися з різними цифровими інструментами, які можна використовувати для оцінки групової роботи. Вони зможуть оцінити переваги та недоліки кожного інструмента та вибрати ті, які найкраще відповідають їхнім потребам.
- Учасники зможуть використовувати цифрові інструменти для відстеження прогресу учнів на кожному етапі групової роботи. Вони зможуть оцінювати участь і внесок кожного члена групи, а також надавати зворотний зв'язок учням, щоб допомогти їм поліпшити свою роботу.