Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Педагогічний інтенсив "Sубота Oсвітніх Sенсів"

Професійне зростання керівних кадрів та педагогічних працівників закладів освіти відповідно до вимог та реалій воєнного часу, формування готовності педагогів здійснювати соціально-психологічну підтримку учнів у процесі навчання та вихованн

Педагогічний інтенсив "Sубота Oсвітніх Sенсів"

Developers / Program Developments:

Альохін М. М. – директор ПЗО "Ліцей "КМДШ" Осокорки", доктор філософії із соціальної роботи, учитель-методист

Main train directions:

  • емоційно-етична компетентність

Qualification form:

  • очна, дистанційна

Qualification types:

  • практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора
  • Педагог-організатор
  • Практичний психолог
  • Соціальний педагог

List of common competencies:

  • Громадянські та соціальні компетентності
  • Емоційно-етична компетентність
  • Лідерська компетентність
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Початкова школа
  • Професійна (професійно-технічна) освіта

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • А2.7. Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів
  • Б1.2. Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, я-ідентичності
  • Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
Активність 
Реєстрація учасників, вітальна кава 
Урочисте відкриття з інтерактивом 
Виступ Катерини Гольцберг 
Панельна дискусія "Ефект метелика" (війни): розірвані соціальні зв'язки та як їх налагодити 
Кава-пауза 
Квест-знайомство "КМДШ" у мінігрупах 
Обід, нетворкінг, короткі майстерки 
Панель майстерок (на вибір)

"Фішки НУШ в STREAM проєктах” 

(М. Кисіль & О. Коваленко)

 

“Як достукатися до старшокласника: життєві вибори, які гартують" 

(О. Зубченко  & Т. Сагайдак)

 

“Порозумітися із початківцями: мотиваційні системи та інструменти трекінгу зростання, які працюють” 

(Н. Ципун & В. Платонов)

 

 "СЕЕН-тетріс"  

(Т. Водолазська & Л. Жеденко)

 
Вручення сертифікатів, закриття 

:

Здатність формувати ціннісні ставлення в учнів; 

Здатність до субєкт-субєктої взаємодії з учнями в освітньому процесі; 

Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів; 

Здатність використовувати стратегії роботи з учнями, які сприяють розвитку їхньої позитивної самооцінки, Я-ідентичності