Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Сильні разом: підтримка психічного здоров’я учнівства, учительства та батьківства

поширення практик щодо підтримки психічного здоров’я учасників й учасниць освітнього процесу, впровадження Міжнародної програми Соціально-емоційного та етичного навчання, організації інклюзивного та безбар’єрного простору, підходу орієнтованого на стійкість та зцілення в умовах воєнного стану.

Сильні разом: підтримка психічного здоров’я учнівства, учительства та батьківства

Developers / Program Developments:

ГО "Освіта без умов", за підтримки україно-швейцарського проєкту «Психічне здоров’я для України та посольства Швейцарії в Україні

Main train directions:

  • емоційно-етична компетентність
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
  • цифрова компетентність

Qualification form:

  • інституційна (очна/денна)

Qualification types:

  • Other: регіональна конференція

Target audiences:

  • Other: педагогічні працівники й працівниці та батьківство системи державної та приватної освіти Запорізької області

List of common competencies:

  • Емоційно-етична компетентність
  • Навчання впродовж життя
  • Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
  • Соціально-емоційна компетентність
  • Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: педагогічні працівники й працівниці ЗДО, ЗССО, ЗПО, ЗП(Т)О, ЗВО

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
  • Б1.4. Здатність формувати спільноту учнів, у якій кожен відчуває себе її частиною
  • Б2. Емоційно-етична компетентність
  • Б.3.1. Здатність до суб’єкт-суб’єктної (рівноправної та особистісно зорієнтованої) взаємодії з учнями в освітньому процесі
  • В1.3. Здатність забезпечувати в освітньому середовищі сприятливі умови для кожного учня, залежно від його індивідуальних потреб, можливостей, здібностей та інтересів
  • В2.4. Здатність зберігати особисте психічне та фізичне здоров’я під час професійної діяльності
  • Д2. Здатність до навчання впродовж життя
  • Д3. Рефлексивна компетентність

Учасники/учасниці ознайомились з практиками підтримки психічного здоров’я учасників й учасниць освітнього процесу, організацією інклюзивного та безбар’єрного простору, використовують підхід орієнтований на стійкість та зцілення в умовах воєнного стану.

  • учаснику/учасниці необхідно пройти реєстрацію за посиланням до 25 листопада 2023 року 23 год. 59 хв.;
  • пройти телефонне інтерв’ю до 01 грудня 2023 року.