Основи ненасильницього спілкування
Наша програма призначена для освітян ЗССО і має на меті поглиблене вивчення та впровадження принципів ненасильницького спілкування як основи ефективної комунікації.
Subject of advanced training:
Благодійна організація «Благодійний фонд «Схід-СОС»Developers / Program Developments:
Луцюк Олена Анатоліївна, практичний психолог вищої категорії.Person (s) executing the program:
Main train directions:
- Other: Психологічна компетентність
Qualification form:
- очна
Qualification types:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Асистент вчителя
- Вихователь
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
List of common competencies:
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
List of professional competencies:
- Other: Психологічна
Телеграм канал Перейти за покликанням
Особливості та принципи ненасильницького спілкування як основи ефективної комунікації;
- Значення взаємоповаги та емпатії під час спілкування, необхідність екологічної комунікації;
- Важливість взаємопідтримки, особливо в умовах війни та хронічного стресу;
- Удосконалення навичок емпатійного спілкування.
1. Підвищення ефективності спілкування з учнями та колегами:Вчителю буде легше встановлювати позитивні та продуктивні взаємини з учнями та колегами, демонструючи взаємоповагу, емпатію та розуміння їхніх потреб та почуттів.
2. Створення підтримуючого середовища в класі: Буде відомо, як створити атмосферу взаємопідтримки та сприяти збереженню позитивного клімату в класі, що особливо важливо у відповідь на стресові ситуації, такі як війна чи хронічний стрес.
3. Адаптація методик навчання до потреб здобувачів: Зручно використовувати емпатійне спілкування для індивідуалізації підходів до навчання, що дозволить краще відповідати потребам здобувачів та забезпечити їх успіх у навчанні.
4. Посилення взаємодії з батьками та опікунами: Вчителю буде легше спілкуватися з батьками та опікунами, демонструючи високий рівень емпатії та враховуючи їх погляди та потреби.