Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Модифікована техніка «Ебру» в роботі з дітьми та підлітками

Основна мета використання модифікованої техніки «Ебру» в арт-терапевтичних і арт-педагогічних підходах - позбавити дітей від таких проблем, як: • нездатність виражати почуття і емоції; • нервозність, агресивність, страхи; • низька самооцінка; • поведінкові проблеми; • хронічні стреси; • відсутність розвитку творчого потенціалу, прихованих можливостей і ресурсів тощо.

Модифікована техніка «Ебру» в роботі з дітьми та підлітками

Developers / Program Developments:

Людмила Стреж, Андрій Бурда

Person (s) executing the program:

Main train directions:

  • емоційно-етична компетентність
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами

Qualification form:

  • Інше

Qualification types:

  • майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Асистент вихователя
  • Асистент вчителя
  • Асистент вчителя-реабілітолога
  • Викладач
  • Вихователь
  • Вчитель
  • Керівник гуртка
  • Керівник студії
  • Культорганізатор
  • Практичний психолог
  • Психолог
  • Соціальний педагог

List of common competencies:

  • Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
  • Інноваційна компетентність

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: дитяча психологія, арт-терапія та арт-педагогіка

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • Б1. Психологічна компетентність
  • В1. Інклюзивна компетентність

В програмі майстер-класу:
• Практика на знайомство
• Практика «Калейдоскоп внутрішнього стану»
• Сучасні підходи в роботі з дітьми та підлітками, з дітьми з особливими освітніми потребами в модифікованій техніці «Ебру» (приклади з досвіду роботи)
• Практика «Салют емоцій»
•Практика «Подарунок Чарівної палички»

В результаті учасники :

•дізнаються як використовувати доступні матеріали для організації та проведення техніки.
• дізнаються про можливості застосування техніки «Ебру» в терапевтичній, діагностичній, корекційній та розвитковій роботі з дітьми.
•  отримають вправи та техніки в арт-терапевтичних та арт-педагогічних підходах для роботи з дітьми від 1 до 16 років (в тому числі з дітьми з особливими освітніми потребами).

Майстер-клас відбудеться 4 червня з 19.00 по 21.00 в м.Києві.

Після майстер-класу учасники отримують сертифікат участі ( 2 ак.години), який видається відповідно до Порядку підвищення кваліфікації (постанова КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами та доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133).