Edway
Відповідно до постанови КМУ № 800 З урахуванням професійного стандарту за професією «Вчитель»

Модифікована техніка «Ебру» в роботі з дітьми та підлітками

Основна мета використання модифікованої техніки «Ебру» в арт-терапевтичних і арт-педагогічних підходах - позбавити дітей від таких проблем, як: • нездатність виражати почуття і емоції; • нервозність, агресивність, страхи; • низька самооцінка; • поведінкові проблеми; • хронічні стреси; • відсутність розвитку творчого потенціалу, прихованих можливостей і ресурсів тощо.

Модифікована техніка «Ебру» в роботі з дітьми та підлітками

Суб’єкт підвищення кваліфікації:

ФОП Стреж Людмила Василівна

Розробники / розробниці програми:

Людмила Стреж, Андрій Бурда

Особа (особи), які виконують програму:

Напрями підвищення кваліфікації:

  • емоційно-етична компетентність
  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами

Форма підвищення кваліфікації:

  • Інше

Види підвищення кваліфікації:

  • майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Цільові авдиторії:

  • Асистент вихователя
  • Асистент вчителя
  • Асистент вчителя-реабілітолога
  • Викладач
  • Вихователь
  • Вчитель
  • Керівник гуртка
  • Керівник студії
  • Культорганізатор
  • Практичний психолог
  • Психолог
  • Соціальний педагог

Перелік загальних компетентностей:

  • Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
  • Інноваційна компетентність

Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)

Перелік професійних компетентностей:

  • Інше: дитяча психологія, арт-терапія та арт-педагогіка

Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:

  • Б1. Психологічна компетентність
  • В1. Інклюзивна компетентність

В програмі майстер-класу:
• Практика на знайомство
• Практика «Калейдоскоп внутрішнього стану»
• Сучасні підходи в роботі з дітьми та підлітками, з дітьми з особливими освітніми потребами в модифікованій техніці «Ебру» (приклади з досвіду роботи)
• Практика «Салют емоцій»
•Практика «Подарунок Чарівної палички»

В результаті учасники :

•дізнаються як використовувати доступні матеріали для організації та проведення техніки.
• дізнаються про можливості застосування техніки «Ебру» в терапевтичній, діагностичній, корекційній та розвитковій роботі з дітьми.
•  отримають вправи та техніки в арт-терапевтичних та арт-педагогічних підходах для роботи з дітьми від 1 до 16 років (в тому числі з дітьми з особливими освітніми потребами).

Майстер-клас відбудеться 4 червня з 19.00 по 21.00 в м.Києві.

Після майстер-класу учасники отримують сертифікат участі ( 2 ак.години), який видається відповідно до Порядку підвищення кваліфікації (постанова КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами та доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133).