Виклики дистанційки: особливості уроків на відстані
Підвищити ефективність та емоційну залученість учасників дистанційного навчання, а також дати вчителям інструменти для кращого розуміння та роботи з потребами здобувачів в онлайн-середовищі.
Subject of advanced training:
Благодійна організація «Благодійний фонд «Схід-СОС»Developers / Program Developments:
Балицький Ігор, вчитель інформатики Харківського ліцею 46Person (s) executing the program:
Main train directions:
- цифрова компетентність
Qualification form:
- очна
Qualification types:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Асистент вчителя
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Педагог-організатор
List of common competencies:
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Цифрова
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- Мозковий штурм "Чому дитина вимикає камеру?"
- Технічне оснащення дистанційного уроку. Необхідне і бажане
- Брейкаут руми у зумі. Демонстрація роботи
- Групова генеративна гра на тему "Що можна перенести з очної форми у дистанційну, а що — ні"
- Рефлективна вправа "Капсула часу"
- Підвищення емоційної залученості та мотивації здобувачів.
- Краще розуміння потреб та особливостей здобувачів в онлайн-середовищі.
- Оволодіння новими методиками та інструментами для дистанційного навчання.