Виклики дистанційки: особливості уроків на відстані
Підвищити ефективність та емоційну залученість учасників дистанційного навчання, а також дати вчителям інструменти для кращого розуміння та роботи з потребами здобувачів в онлайн-середовищі.
Подати заявку
211
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Благодійна організація «Благодійний фонд «Схід-СОС»Розробники / розробниці програми:
Балицький Ігор, вчитель інформатики Харківського ліцею 46Особа (особи), які виконують програму:
Напрями підвищення кваліфікації:
- цифрова компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- очна
Види підвищення кваліфікації:
- тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вчителя
- Вчитель
- Директор
- Заступник директора
- Педагог-організатор
Перелік загальних компетентностей:
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Загальні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
Перелік професійних компетентностей:
- Інше: Цифрова
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
- Мозковий штурм "Чому дитина вимикає камеру?"
- Технічне оснащення дистанційного уроку. Необхідне і бажане
- Брейкаут руми у зумі. Демонстрація роботи
- Групова генеративна гра на тему "Що можна перенести з очної форми у дистанційну, а що — ні"
- Рефлективна вправа "Капсула часу"
- Підвищення емоційної залученості та мотивації здобувачів.
- Краще розуміння потреб та особливостей здобувачів в онлайн-середовищі.
- Оволодіння новими методиками та інструментами для дистанційного навчання.