Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Виклики дистанційки: особливості уроків на відстані

Підвищити ефективність та емоційну залученість учасників дистанційного навчання, а також дати вчителям інструменти для кращого розуміння та роботи з потребами здобувачів в онлайн-середовищі.

Виклики дистанційки: особливості уроків на відстані

Developers / Program Developments:

Балицький Ігор, вчитель інформатики Харківського ліцею 46

Main train directions:

  • цифрова компетентність

Qualification form:

  • очна

Qualification types:

  • тренінги (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Асистент вчителя
  • Вчитель
  • Директор
  • Заступник директора
  • Педагог-організатор

List of common competencies:

  • Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

Common competencies of teachers according to the professional standard:

  • ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)

List of professional competencies:

  • Other: Цифрова

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • АЗ. Інформаційно-цифрова компетентність
  •  Мозковий штурм "Чому дитина вимикає камеру?"
  •  Технічне оснащення дистанційного уроку. Необхідне і бажане 
  •  Брейкаут руми у зумі. Демонстрація роботи 
  •  Групова генеративна гра на тему "Що можна перенести з очної форми у дистанційну, а що — ні" 
  •  Рефлективна вправа "Капсула часу"
  • Підвищення емоційної залученості та мотивації здобувачів.
  • Краще розуміння потреб та особливостей здобувачів в онлайн-середовищі.
  • Оволодіння новими методиками та інструментами для дистанційного навчання.