ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
Мета - ознайомити вчителів їз вимогами і критеріями, за якими оцінюватимуть діяльність педагогічних працівників закладів освіти.
Subject of advanced training:
Олена ВолодькоDevelopers / Program Developments:
Володько ОленаPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням, технікою, станом і тенденціями розвитку галузі економіки, підприємства, організації та установи, вимогами до рівня кваліфікації працівників за відповідними професіями (для працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти)
Qualification form:
- інституційна (дистанційна)
Qualification types:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Вчитель
List of common competencies:
- Професійні компетентності галузевого спрямування
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Початкова школа
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- А2. Предметно-методична компетентність
Ознайомити педагогічних працівників закладів освіти з вимогами й правилами ефективного планування власної педагогічної діяльності щодо підвищення професійного рівня й педагогічної майстерності:
- Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладів освіти.
- Вимоги і правила ефективного планування педагогами своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу.
- Портфоліо вчителя НУШ.
- Планування педагогічної діяльністі педагогічними працівниками закладів освіти.
- Знати та усвідомити вимоги і правила ефективного планування педагогами своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу.
- Знати основні вимоги до Портфоліо вчителя НУШ.