Програма «ВчительОК» щодо профілактики професійного вигорання педагогів
Профілактика професійного вигорання, дистресів, втоми та перевтоми. Поглиблення знань про основи балансу сфер життя, потреби людини, особисті межі, основи гармонійної взаємодії з іншими людьми, ресурсні стани та стресостійкість. Розуміння особливостей емоційного виснаження соціальних професій. Розвиток життєвих навичок, емпатії та соціальної взаємодії, «я-повідомлень» та розуміння себе. Через елементи коучингу, арт-терапії, аутотренінгу, релаксації, енергопрактик до гармонійної особистості та стану «Я ОК».
Subject of advanced training:
Комунальна установа "Зміївський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської областіDevelopers / Program Developments:
КУ "Зміївський центр професійного розвитку педагогічних працівників" Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області, психолог Хечоян Надія ОлександрівнаPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- емоційно-етична компетентність
Qualification form:
- інституційна (дистанційна)
Qualification types:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями добробуту та здорового способу життя
- Емоційно-етична компетентність
- Здоров’язбережувальна компетентність
- Навчання впродовж життя
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Other: запобігання вигоранню освітян, розвиток життєвих навичок та соціальної взаємодії
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- Б2. Емоційно-етична компетентність
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Д1. Інноваційна компетентність
- Д3. Рефлексивна компетентність
Написати психологу сюди: Перейти за покликанням (освіта та сертифікати теж там.)
Вступна лекція «Причини професійного вигорання» - 2 години
(знайомство, правила, очикування, лекційний матеріал, зворотній зв'язок)
Тема 1 «Я та пошук балансу» - 2 години
(практична робота - диагностика , пошук балансу, використання метафоричних карт)
Тема 2 «Я та мотивація» - 2 години
(коучинг, розуміння причин саботажу, мотивація та самомотивація)
Тема 3 “Я та взаємодія з іншими» 2 години
(навички активного слухання, “я-повідомлення”, взаємодія з людьми та учнями, їх вікові особливості, причини конфліктів, види вирішення конфліктів, використання метафоричних карт та артерапевтичні практики )
Детальніше Перейти за покликанням
розуміння себе та власного балансу, особистих меж та самооцінки, самотивації та причин саботажу;
розуміння як можна бути стресостійким, в гарному настрої;
навички активного слухання, “я повідомлень”, вирішення конфліктів.
Один раз на тиждень з 15.00 до 17.00 (середа)
обговорення з групою