Педагогіка партнерства і ефективна комунікація
Опанувати підходи і принципи педагогіки партнерства. Оволодіння коучинговими інструментами і технологіями для побудови ефективної комунікації на принципах рівності, партнерства, довіри. Розвиток навичок створення комфортного, позитивного, розвиваючого середовища для всіх учасників освітнього процесу. Розширення можливостей освітян для професійного і особистісного зростання.
Subject of advanced training:
Громадська організація «ЕдКемп Україна»Developers / Program Developments:
Кубатко Людмила Іванівна, авторка програми підвищення кваліфікації, учителька української мови і літератури, спеціаліст вищої категорії, Відмінник освіти України, експертка в організації та реалізації проєктів та програм у сфері неформальної освіти, професійна коучиня, фасилітаторка СЕЕН.Main train directions:
- емоційно-етична компетентність
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
- формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
- Other: коучингові компетенції у викладацькій діяльності
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Усі
List of common competencies:
- Критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Соціально-емоційна компетентність
- Уміння конструктивно управляти емоціями, оцінювати ризики, ухвалювати рішення, розв’язувати проблеми
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
List of professional competencies:
- Дошкільна освіта
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
- Other: загальна середня освіта, менеджмент в освіті
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- A1. Мовно-комунікативна компетентність
- А2.5. Здатність розвивати в учнів критичне мислення
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- Г1. Прогностична компетентність
- Д1.3. Здатність застосовувати різноманітні підходи до розв’язання проблем у педагогічній діяльності
- Д3. Рефлексивна компетентність
- Д3.1. Здатність здійснювати моніторинг власної педагогічної діяльності і визначати індивідуальні професійні потреби
Модуль 5 «Педагогіка партнерства і ефективна комунікація» (16 годин)
Час проведення сесій – з 16.00 до 17.30
Зміст програми | Кількість годин | Дата проведення Початок о 16:30 | ||
---|---|---|---|---|
Загальна кількість | Авдиторні години (онлайн) | Самостійна робота | ||
Коучингові інструменти і технології для ефективної комунікації. Коучкомпетентний педагог. Коучингові компетентності для ефективної комунікації. | 16 | 2 | 02.04.2024 | |
Використання різних форм комунікації в освітньому процесі. Створення середовища для ефективної комунікації. Довіра. Партнерство. Емпатія. Цінності. | 2 | 04.04.2024 | ||
Створення домовленостей в освітньому процесі. Мета і очікуваний результат навчання. Маленькі і великі цілі. Усвідомлення мети і кінцевого результату. | 2 | 09.04.2024 | ||
Запитання як основний інструмент комунікації. Класифікація запитань. Закриті і відкриті запитання. Сильні запитання. | 2 | 11.04.2024 | ||
Активне слухання. Пряма мова і зворотний зв'язок. Правила формування прямої мови та зворотного зв'язку. | 2 | 15.05.2024 | ||
Створення позитивного середовища через комунікацію. Метафора як інструмент усвідомленості. Мовні маркери. | 2 | 16.05.2024 | ||
Сертифікаційна робота | 4 | до 27.05.2024 |
СЕРТИФІКАЦІЯ (4 години)
Виконання творчого завдання за змістом програми. Заповнення форми зворотного зв’язку.
учасники та учасниці розширять знання щодо педагогіки партнерства та коучингового підходу в освітній діяльності; сформують та вдосконалять уміння створювати умови для ефективної комунікації та результативної взаємодії в професійній діяльності та у власному житті; опанують практичні кейси щодо прямої мови та зворотного звʼязку, сильних питань, використання метафор; удосконалять уміння щодо налагодження партнерських стосунків з колегами, батьківством, учнівством.
Покликання на відеозаписи сесій та матеріали занять публікуються у закритому телеграм-каналі ПОВІР. Інфодошка.