Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Сенсорна інтеграція як метод роботи з дітьми дошкільного та шкільного віку

Мета курсу - надати учасникам фактологічне пояснення розладів сенсорної інтеграції та їхнього зв'язку з труднощами у навчанні та поведінковими розладами. Також надати поради щодо роботи з дітьми, які мають розлади сенсорної інтеграції, та пропонує способи їхньої підтримки. Курс містить цікаві пропозиції щодо вправ та ігор, які стимулюють правильний розвиток процесів сенсорної інтеграції.

Сенсорна інтеграція як метод роботи з дітьми дошкільного та шкільного віку

Developers / Program Developments:

Курс розроблений фахівцями з Центру Персонального Розвитку

Main train directions:

  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність
  • психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки

Qualification form:

  • дистанційна

Qualification types:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Асистент вихователя
  • Асистент вчителя
  • Асистент вчителя-реабілітолога
  • Вихователь
  • Вихователь-методист
  • Вожатий
  • Вчитель
  • Вчитель-реабілітолог
  • Соціальний педагог
  • Старший вихователь
  • Старший вожатий

List of common competencies:

  • Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
  • Психологічна компетентність, психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку

List of professional competencies:

  • Позашкільна освіта
  • Початкова школа
  • Трудове навчання

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • А2.4. Здатність добирати і використовувати сучасні та ефективні методики і технології навчання, виховання і розвитку учнів
  • Б1.1. Здатність визначати і враховувати в освітньому процесі вікові та інші індивідуальні особливості учнів
  • В1. Інклюзивна компетентність

Список модулів:

  • Модуль 1: Вступ до методу сенсорної інтеграції
  • Модуль 2: Процеси сенсорної інтеграції, що відбуваються у дитини
  • Модуль 3: Розлади сенсорної інтеграції та розвиток дитини
  • Модуль 4: Сенсорна інтеграційна терапія та її елементи в роботі вихователя та вчителя
  • Модуль 5: Практичні вправи, що підтримують розвиток сенсорних процесів, без використання спеціалізованого обладнання

Під час курсу ви отримаєте знання в галузі:

  • знання характеристик основних сенсорних систем;
  • розпізнавання факторів, що впливають на розвиток сенсорних процесів;
  • симптоми розладів СІ у дітей;
  • етапи розвитку дитини та проекція розладів СІ на розвиток дитини;
  • діагностика розладів СІ;
  • стратегії підтримки дитини;
  • ігри та вправи для підтримки розвитку сенсорних процесів.