Edway
According to the resolution of the Cabinet of Ministers № 800 Taking into account the professional standards of teaching

Терапія дитини з аутизмом – вибрані моделі

У терапії аутизму кожна дитина потребує індивідуального підходу, і не існує одного конкретного методу терапії, який підходить для кожної дитини. У цьому курсі ми представляємо три підходи в терапії дітей з аутизмом: поведінковий, соціально-розвиваючий та структурний. Сподіваємося, що інформація, яка міститься в матеріалах, систематизує знання про терапію дітей з аутизмом, поглибить теоретичні роздуми та надасть можливість порівняти конкретні моделі.

Терапія дитини з аутизмом – вибрані моделі

Developers / Program Developments:

Курс розроблений фахівцями з Центру Персонального Розвитку

Main train directions:

  • інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
  • мовленнєва, комунікаційна компетентність

Qualification form:

  • онлайн-навчання

Qualification types:

  • курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)

Target audiences:

  • Асистент вихователя
  • Асистент вчителя
  • Вихователь
  • Вихователь-методист
  • Вчитель

List of common competencies:

  • Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання

List of professional competencies:

  • Дошкільна освіта
  • Позашкільна освіта
  • Початкова школа

Professional competencies of teachers according to the professional standard:

  • В1. Інклюзивна компетентність

Список модулів:

  • Модуль 1: Характеристика дітей з розладами аутистичного спектру у трьох сферах функціонування
  • Модуль 2: Огляд методів терапії дітей з аутизмом
  • Модуль 3: Поведінковий підхід
  • Модуль 4: Соціально-розвивальний підхід
  • Модуль 5: Структурований підхід

Під час курсу ви отримаєте знання про:

  • терапевтичні методи і програми в обраних моделях;
  • розвиток дефіцитних сфер у людей з РАС;
  • формування соціальної та комунікативної компетентності людей з РАС;
  • розпізнавання особливих освітніх потреб дітей з аутизмом.