Терапія дитини з аутизмом – вибрані моделі
У терапії аутизму кожна дитина потребує індивідуального підходу, і не існує одного конкретного методу терапії, який підходить для кожної дитини. У цьому курсі ми представляємо три підходи в терапії дітей з аутизмом: поведінковий, соціально-розвиваючий та структурний. Сподіваємося, що інформація, яка міститься в матеріалах, систематизує знання про терапію дітей з аутизмом, поглибить теоретичні роздуми та надасть можливість порівняти конкретні моделі.
Подати заявку
204
Суб’єкт підвищення кваліфікації:
Центр Персонального Розвитку у ВроцлавіРозробники / розробниці програми:
Курс розроблений фахівцями з Центру Персонального РозвиткуНапрями підвищення кваліфікації:
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- мовленнєва, комунікаційна компетентність
Форма підвищення кваліфікації:
- онлайн-навчання
Види підвищення кваліфікації:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Цільові авдиторії:
- Асистент вихователя
- Асистент вчителя
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Вчитель
Перелік загальних компетентностей:
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
Перелік професійних компетентностей:
- Дошкільна освіта
- Позашкільна освіта
- Початкова школа
Професійні компетентності вчительства за професійним стандартом:
- В1. Інклюзивна компетентність
Список модулів:
- Модуль 1: Характеристика дітей з розладами аутистичного спектру у трьох сферах функціонування
- Модуль 2: Огляд методів терапії дітей з аутизмом
- Модуль 3: Поведінковий підхід
- Модуль 4: Соціально-розвивальний підхід
- Модуль 5: Структурований підхід
Під час курсу ви отримаєте знання про:
- терапевтичні методи і програми в обраних моделях;
- розвиток дефіцитних сфер у людей з РАС;
- формування соціальної та комунікативної компетентності людей з РАС;
- розпізнавання особливих освітніх потреб дітей з аутизмом.