Внутрішній моніторинг якості освіти та освітньої діяльності у закладах дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти ( для педагогів Сумської області)
Навчальний курс спрямований на удосконалення компетентностей керівників закладів загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти з питань проведення внутрішнього моніторингу якості освіти та освітньої діяльності.
Subject of advanced training:
Управління Державної служби якості освіти у Сумській областіDevelopers / Program Developments:
Фахівці управління Державної служби якості освіти у Сумській області Рябуха Алла Петрівна - начальник управління Шульчевська Світлана Єгорівна - начальник відділу взаємодії з органами управління освітою, моніторингу та позапланових перевірок управління Служби Білан Анна Олександрівна, Коломієць Любов Миколаївна - головні спеціалісти відділу взаємодії з органами управління освітою, моніторингу та позапланових перевірок управління СлужбиPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Qualification form:
- онлайн-навчання
Qualification types:
- практичний курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Директор
- Завідувач
- Заступник директора
- Заступник завідувача
- Методист
List of common competencies:
- Інноваційна компетентність
- Лідерська компетентність
- Організаційна компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Прогностична компетентність
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Управлінські компетентності:організаційна, оцінювально-аналітична; професійні компетентності: нормативно-правова, емоційно-етична, інклюзивна, здоров’язбережувальна, інноваційна, інформаційно-цифрова
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- Б3. Компетентність педагогічного партнерства
- В3. Проєктувальна компетентність
- Г1. Прогностична компетентність
- Г3. Оцінювально-аналітична компетентність
Після завершення курсу наші слухачі отримують:
- сертифікат про підвищення кваліфікації;
- файли з додатковими матеріалами;
- можливість звернутися до експерток/-тів нашої команди із запитом на консультацію.
Навчальний курс присвячений нормативно-правовому супроводу формування внутрішньої системи якості освіти й механізму підготовки та проведення моніторингу якості освіти та освітньої діяльності (далі - моніторинг) у закладах дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти незалежно від їх підпорядкування, типу й форми власності, інших суб’єктах освітньої діяльності, які забезпечують здобуття дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти (далі - заклади освіти).
Підвищення кваліфікації керівників закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти передбачає вдосконалення знань щодо механізмів, методів збору інформації та інструментів, які використовуються під час моніторингових процедур у закладах дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти освіти та технологіям впровадження моніторингових досліджень відповідно до Порядку проведення моніторингу (Наказ Міністерства освіти і науки України 16 січня 2020 року № 54)
- Оволодіння нормативно-правовою базою щодо підготовки та проведення моніторингу якості освіти та освітньої діяльності (далі - моніторинг) у закладах дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти та самоаналізу забезпечення внутрішньої системи якості освіти у закладі освіти ;
- вміння застосовувати методи збору інформації та інструментів для проведення моніторингу та
самоаналізу освітніх і управлінських процесів у закладі загальної середньої освіти;
- здатність впроваджувати набуті знання та вміння для підвищення якості освіти у закладі освіти;
-створення власної програми проведення моніторингу у закладі освіти.
Для отримання сертифіката про підвищення кваліфікації учасникам/учасницям вебінару потрібно пройти підсумкове тестування та скласти програму проведення моніторингу у закладі освіти