Підготовка регіональних експертів до проведення інституційного аудиту в закладах загальної середньої освіти
Формування єдиного розуміння якості освіти та освітньої діяльності для об'єктивного експертного оцінювання освітніх і управлінських процесів закладу освіти та внутрішньої системи забезпечення якості освіти
Subject of advanced training:
Управління Державної служби якості освіти у Сумській областіDevelopers / Program Developments:
Якименко О.В., перший заступник Голови Державної служби якості освіти України, кандидат економічних наук Вергун.Ю.В., директор департаменту інституційного аудиту Святенко О.В., заступник директора департаменту - начальник управління роботи із закладами загальної середньої та дошкільної освіти Колінко О.А., заступник начальника управління - начальник відділу інституційного аудиту управління Державної служби якості освіти у Миколаївській області Даниленко Р.В., завідувач сектору роботи з експертами управління Державної служби якості освіти у Миколаївській областіPerson (s) executing the program:
Main train directions:
- інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
- цифрова компетентність
Qualification form:
- дистанційна
Qualification types:
- вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Other: Експертна спільнота Державної служби якості освіти
List of common competencies:
- Громадянські та соціальні компетентності
- Забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
- Інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання
- Інноваційна компетентність
- Інформаційно-комунікаційна компетентність
- Організаційна компетентність
- Педагогічне партнерство, здатність співпрацювати з іншими людьми
- Цифрова компетентність, інформаційно-комунікативні та цифрові технології в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
Common competencies of teachers according to the professional standard:
- ЗК.01. Здатність діяти відповідально і свідомо на засадах поваги до прав і свобод людини та громадянина; реалізувати свої права і обов’язки; усвідомлювати цінності громадянського суспільства та необхідність його сталого розвитку (громадянська компетентність)
- ЗК.02. Здатність до міжособистісної взаємодії, роботи в команді, спілкування з представниками інших професійних груп різного рівня (соціальна компетентність)
- ЗК.03. Здатність виявляти повагу та цінувати українську національну культуру, багатоманітність і мультикультурність у суспільстві; здатність до вираження національної культурної ідентичності, творчого самовираження (культурна компетентність)
- ЗК.04. Здатність до прийняття ефективних рішень у професійній діяльності та відповідального ставлення до обов’язків, мотивування людей до досягнення спільної мети (лідерська компетентність)
- ЗК.05. Здатність до генерування нових ідей, виявлення та розв’язання проблем, ініціативності та підприємливості (підприємницька компетентність)
List of professional competencies:
- Other: Проведення інституційного аудиту в закладах загальної середньої освіти з урахуванням недискримінаційного підходу
Professional competencies of teachers according to the professional standard:
- Г1. Прогностична компетентність
- Г2. Організаційна компетентність
- Г3.1. Здатність здійснювати оцінювання результатів навчання учнів
- Д1. Інноваційна компетентність
Учасниці/-ки отримають спеціальні знання та вміння з питань проведення інституційного аудиту й інтерпретації його результатів, у тому числі з урахуванням недискримінаційного та інклюзивного підходів
в освіті;
ознайомляться з вимогами законодавства у сфері забезпечення якості освіти у контексті недискримінаційного підходу;
оволодіють методичним інструментарієм для проведення інституційного аудиту в рамках забезпечення недискримінації в освіті (оцінювання освітніх і управлінських процесів закладу освіти та внутрішньої системи забезпечення якості освіти); підвищать рівень умінь щодо застосовування методів аналізу освітнього контенту, середовища закладу освіти, особливостей педагогічної комунікації з точки зору, оформлення документації за результатами інституційного аудиту.
Графік зазначений у програмі