Комунальна установа «Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Гадяцької міської ради Полтавської області
Гадяцький ЦПРПП – установа, яка допомагає педагогам у здійсненні їх професійної діяльності, є локомотивом розвитку педагогічних працівників, працює на випередження, забезпечує індивідуальні професійні потреби педагогічних працівників.
- Лисенко Віталій Володимирович
- Мирошниченко Надія Миколаївна
- Ємець Софія Миколаївна
- Аколович Тетяна Петрівна
Наша місія:
Сприяти професійному розвитку педагогічних працівників, розбудувавши професійне педагогічне середовище як синергетичну взаємодію зацікавлених сторін на основі ціннісних засад та сталого партнерства, надавши можливість всім охочим отримати чи покращити знання, вміння, навички в межах професійної діяльності, що забезпечить досягнення високих стандартів якості освіти
Наша візія:
Гадяцький ЦПРПП – установа, яка допомагає педагогам у здійсненні їх професійної діяльності, є локомотивом розвитку педагогічних працівників, працює на випередження, забезпечує індивідуальні потреби педагогічних працівників щодо професійного розвитку, реагує на їх запити, створює можливості для професійного розвитку, напрацьовує базу даних з питань професійного розвитку, сприяє забезпеченню якості освіти Гадяцької, Великобудищанської, Краснолуцької, Лютенської, Петрівсько-Роменської, Сергіївської територіальних громад, змінює освіту за рахунок трансформації досвіду та впровадженням інновацій
Наші цінності:
Команда — віддані справі і поєднані єдиною метою професіонали, що діють проактивно, працюють творчо та прагнуть до саморозвитку.
Якість – завжди відстежуємо запити та пропонуємо якісний актуальний освітній продукт
Середовище для розвитку — створюємо культуру взаємин у поєднанні з культурами успіху і правил.
Інноваційність — впроваджуємо нові технології навчання.
Прозорість — чесність і відкритість стосунків як в середині організації, так і в зовнішніх діях.
Довіра – співпрацюємо на засадах партнерства та синергії.
Клієнтоорієнтованість — орієнтація на успіх Педагога, що постійно навчається.
Наші цілі:
Створити проєкт професійного розвитку педагогічних працівників (ППР) як розвивальне середовище, що забезпечує безперервну освіту педагогів у певній сукупності заходів, спрямованих на конкретний результат.
Створити можливості для побудови індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагогів через удосконалення раніше набутих та/або набуття нових компетентностей педагогічним працівникам у межах професійної діяльності або галузі знань з урахуванням вимог відповідного професійного стандарту.
Забезпечити постійну психологічну підтримку педагогічним працівникам та розвиток їх психологічної компетентності в умовах реалізації реформи освіти.
Створити кейси документів щодо особливостей організації освітнього процесу за різними формами здобуття освіти, у тому числі з використанням дистанційного навчання.
Створити ефективну систему навчання із використанням дистанційних технологій.
Впровадити в освітній процес ефективні навчальні стратегії.
Наші завдання:
1) узагальнюємо та поширюємо інформацію з питань професійного розвитку педагогічних працівників;
2) координуємо діяльність професійних спільнот педагогічних працівників;
3) формуємо та оприлюднюємо на власному вебсайті бази даних програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників, інші джерела інформації (вебресурси), необхідні для професійного розвитку педагогічних працівників;
4) забезпечуємо надання психологічної підтримки педагогічним працівникам;
5) організовуємо та проводимо консультування педагогічних працівників, зокрема з питань:
планування та визначення траєкторії їх професійного розвитку;
проведення супервізії;
розроблення документів закладу освіти;
особливостей організації освітнього процесу за різними формами здобуття освіти, у тому числі з використанням технологій дистанційного навчання;
впровадження компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного, інклюзивного підходів до навчання здобувачів освіти і нових освітніх технологій.
Employees of the center
of professional development
View all
Professional community
See allNews
See all22 жовтня 2024 року комунальною установою «Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Гадяцької міської ради проведено майстерню закладів дошкільної освіти Гадяцької, Великобудищанської, Краснолуцької, Лютенської, Петрівсько-Роменської, Сергіївської територіальних громад «Геокешинг як засіб розвитку пізнавальної активності в усіх сферах діяльності».
Геокешинг — це захоплююча гра на свіжому повітрі, що поєднує в собі елементи пошуку скарбів та сучасних технологій. Цей метод дозволяє дітям не лише досліджувати навколишній світ, а й навчитися працювати в команді, розвивати критичне мислення, покращувати навички спілкування та творчого підходу до вирішення завдань.
Майстер-клас розпочався з теоретичної частини, де педагоги закладу дошкільної освіти «Колосок» Гадяцької міської ради (с. Сари) розповіли про основи геокешингу, його можливості та переваги. Директор Наталія Шатрава, вихователь-методист Наталія Гузій, вихователі Ганна Герасименко, Тетяна Клименко та Ольга Гезет поділилися власним досвідом впровадження даного методу у повсякденну практику, адаптуючи його до потреб дітей різного віку.
У практичній частині учасники заходу змогли на власному досвіді відчути всі елементи гри. Це не лише активізувало учасників фізично, а й подарувало можливість застосувати знання на практиці.
На завершення педагоги висловили бажання впровадити геокешинг у своїх групах, адже це дійсно може стати не лише цікавою, але й корисною діяльністю для дітей.
- С. Майборода
- 49
18 жовтня 2024 року комунальною установою «Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Гадяцької міської ради проведено перше засідання клубу для практичних психологів закладів освіти Гадяцької, Великобудищанської, Краснолуцької, Лютенської, Петрівсько-Роменської, Сергіївської територіальних громад «Екологічне менторство психолога».
Психолог Гадяцького ЦПРПП Тетяна Аколович організувала та провела перше засідання клубу з теми «Консультування батьків та дітей у закладі освіти та за його межами» на запит працівників психологічної служби.
На заході розглядалися питання: оформлення протоколів консультування, мета та структура консультативного процесу, постановка питань під час консультації тощо. Учасники розглянули проблемні аспекти в практиці консультування (як працювати з тривожним, невмотивованим, агресивним клієнтом, клієнтом, який плаче і іншими).
У практичній частині психологи познайомилися з новими техніками для консультативної роботи та розібрали декілька ситуацій практично.
- С. Майборода
- 50
17 жовтня 2024 року в Гадячі проведено практичний семінар для керівників закладів дошкільної освіти Гадяцької, Великобудищанської, Краснолуцької, Лютенської, Петрівсько-Роменської та Сергіївської територіальних громад «Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти. Самооцінювання діяльності ЗДО за напрямом «Освітнє середовище». Захід організовано комунальною установою «Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Гадяцької міської ради, і став справжнім майданчиком для обміну досвідом, новаторськими ідеями та спільного пошуку шляхів підвищення якості освітніх процесів у закладах дошкільної освіти регіону.
На семінарі розглянуто одну з найактуальніших тем у сфері дошкільної освіти – самооцінювання освітнього середовища. Психолог Гадяцького ЦПРПП Тетяна Аколович підкреслила важливість системної роботи у цій сфері та звернула увагу на ключові аспекти, які впливають на якість освіти в закладах дошкільної освіти. Семінар продовжився виступом Любові Гречки, консультанта Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Миргородської міської ради», яка поділилася успішним досвідом Миргородської громади. Вона ознайомила присутніх із практичними інструментами для впровадження внутрішньої системи оцінювання якості освіти, детально розповіла про критерії та індикатори для самооцінювання, рівні оцінювання освітніх та управлінських процесів, а також продемонструвала форми фіксації результатів самооцінки.
Практична частина семінару стала чудовою можливістю для учасників не лише ознайомитися з теоретичними засадами, але й безпосередньо попрацювати з документацією та навчитися розробляти план-циклограму внутрішнього контролю якості освітнього процесу. Керівники закладів активно брали участь у практичних завданнях, проводили розрахунки і оцінки якості освітнього середовища, обговорювали складні ситуації, з якими вони стикаються у своїй роботі.
Особливу подяку колектив Гадяцького ЦПРПП висловлює директору Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Миргородської міської ради» Вікторії Соломасі та консультанту Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Миргородської міської ради» Любові Гречці, які не лише допомогли в організації цього семінару, а й зробили вагомий внесок у професійний розвиток педагогічних працівників регіону. Цей захід став прекрасним прикладом плідної співпраці між центрами професійного розвитку педагогічних працівників Гадяча та Миргорода, демонструючи важливість обміну досвідом та спільної роботи на благо освітянської спільноти.
Такі семінари не лише підвищують професійну компетентність керівників освітніх закладів, а й відкривають нові горизонти для впровадження якісних змін у системі освіти. Взаємодія між освітніми установами на рівні громад стає запорукою успіху в розвитку сучасного освітнього простору, який відповідає потребам як дітей, так і педагогів.
- С. Майборода
- 47