Комунальна установа «Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Гадяцької міської ради Полтавської області
Гадяцький ЦПРПП – установа, яка допомагає педагогам у здійсненні їх професійної діяльності, є локомотивом розвитку педагогічних працівників, працює на випередження, забезпечує індивідуальні професійні потреби педагогічних працівників.
- Лисенко Віталій Володимирович
- Мирошниченко Надія Миколаївна
- Ємець Софія Миколаївна
- Аколович Тетяна Петрівна
Наша місія:
Сприяти професійному розвитку педагогічних працівників, розбудувавши професійне педагогічне середовище як синергетичну взаємодію зацікавлених сторін на основі ціннісних засад та сталого партнерства, надавши можливість всім охочим отримати чи покращити знання, вміння, навички в межах професійної діяльності, що забезпечить досягнення високих стандартів якості освіти
Наша візія:
Гадяцький ЦПРПП – установа, яка допомагає педагогам у здійсненні їх професійної діяльності, є локомотивом розвитку педагогічних працівників, працює на випередження, забезпечує індивідуальні потреби педагогічних працівників щодо професійного розвитку, реагує на їх запити, створює можливості для професійного розвитку, напрацьовує базу даних з питань професійного розвитку, сприяє забезпеченню якості освіти Гадяцької, Великобудищанської, Краснолуцької, Лютенської, Петрівсько-Роменської, Сергіївської територіальних громад, змінює освіту за рахунок трансформації досвіду та впровадженням інновацій
Наші цінності:
Команда — віддані справі і поєднані єдиною метою професіонали, що діють проактивно, працюють творчо та прагнуть до саморозвитку.
Якість – завжди відстежуємо запити та пропонуємо якісний актуальний освітній продукт
Середовище для розвитку — створюємо культуру взаємин у поєднанні з культурами успіху і правил.
Інноваційність — впроваджуємо нові технології навчання.
Прозорість — чесність і відкритість стосунків як в середині організації, так і в зовнішніх діях.
Довіра – співпрацюємо на засадах партнерства та синергії.
Клієнтоорієнтованість — орієнтація на успіх Педагога, що постійно навчається.
Наші цілі:
Створити проєкт професійного розвитку педагогічних працівників (ППР) як розвивальне середовище, що забезпечує безперервну освіту педагогів у певній сукупності заходів, спрямованих на конкретний результат.
Створити можливості для побудови індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагогів через удосконалення раніше набутих та/або набуття нових компетентностей педагогічним працівникам у межах професійної діяльності або галузі знань з урахуванням вимог відповідного професійного стандарту.
Забезпечити постійну психологічну підтримку педагогічним працівникам та розвиток їх психологічної компетентності в умовах реалізації реформи освіти.
Створити кейси документів щодо особливостей організації освітнього процесу за різними формами здобуття освіти, у тому числі з використанням дистанційного навчання.
Створити ефективну систему навчання із використанням дистанційних технологій.
Впровадити в освітній процес ефективні навчальні стратегії.
Наші завдання:
1) узагальнюємо та поширюємо інформацію з питань професійного розвитку педагогічних працівників;
2) координуємо діяльність професійних спільнот педагогічних працівників;
3) формуємо та оприлюднюємо на власному вебсайті бази даних програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників, інші джерела інформації (вебресурси), необхідні для професійного розвитку педагогічних працівників;
4) забезпечуємо надання психологічної підтримки педагогічним працівникам;
5) організовуємо та проводимо консультування педагогічних працівників, зокрема з питань:
планування та визначення траєкторії їх професійного розвитку;
проведення супервізії;
розроблення документів закладу освіти;
особливостей організації освітнього процесу за різними формами здобуття освіти, у тому числі з використанням технологій дистанційного навчання;
впровадження компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного, інклюзивного підходів до навчання здобувачів освіти і нових освітніх технологій.
Співробітники/-иці центру
професійного розвитку
Переглянути всіх
Професійна спільнота
Переглянути всіНовини
Переглянути всі3 вересня 2024 року на базі ЗДО «Веснянка» комунальною установою «Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Гадяцької міської ради проведено педагогічну студію ТПС педагогічних працівників закладів дошкільної освіти Гадяцької, Великобудищанської, Краснолуцької, Лютенської, Петрівсько-Роменської, Сергіївської територіальних громад.
Тетяна Аколович, психолог Гадяцького ЦПРПП розповіла про тренди і зміни в дошкільній освіті у 2024/2025 навчальному році. Звернула увагу присутніх на пріоритетні напрямками та планування роботи педагогів у 2024/2025 навчальному році.
Ірина Устінова, вихователь-методист ЗДО «Первоцвіт» поділилася досвідом роботи закладу освіти щодо проведення моніторингу досягнень дітей дошкільного віку згідно Базового компоненту дошкільної освіти.
Ольга Коломієць, вихователь-методист ЗДО № 9 «Дзвіночок» ознайомила присутніх з інструментом для соціально-емоційного розвитку дітей «Іскорки суперсили».
Учасники заходу обговорили новий формат та методики роботи щодо компенсації освітніх втрат у ЗДО.
- С. Майборода
- 6
28 серпня 2024 року на базі Гадяцького опорного ліцею імені Лесі Українки Гадяцької міської ради за організаційної та консультаційної підтримки комунальної установи «Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Гадяцької міської ради проведено Серпневі педагогічні студії територіальних професійних спільнот педагогічних працівників і шкільних бібліотекарів закладів та установ освіти Гадяцької, Великобудищанської, Краснолуцької, Лютенської, Петрівсько-Роменської, Сергіївської територіальних громад.
Цей традиційний захід мав на меті сприяти професійному розвитку педагогів, розбудові професійного середовища через взаємодію всіх зацікавлених сторін, засновану на спільних цінностях і сталому партнерстві. Учасникам було надано можливість підвищити свої знання, вміння та навички, що допоможе досягти високих стандартів якості освіти в межах їхньої професійної діяльності.
Наші педагоги мали нагоду відвідати 20 різноманітних локацій Серпневих педагогічних студій, що відбувалися в різний час, де активно обговорювалися актуальні питання розвитку освіти в громадах. Під час зустрічей визначалися цілі, завдання та перспективи розвитку на новий 2024/2025 навчальний рік. Педагоги та бібліотекарі насолоджувалися живим спілкуванням, щедро ділячись своїми найкращими практиками та здобутками, що надавали зустрічам особливого тепла та натхнення.
Керівники територіальних професійних спільнот зосередили увагу учасників і учасниць на важливості визначення завдань, цілей та пріоритетів діяльності своїх спільнот, а також на шляхах реалізації ключових аспектів Нової української школи та компетентнісного підходу в освіті. Вони закликали педагогів до втілення ціннісних орієнтирів, важливих для розвитку особистості, суспільства і держави. Було схвалено перспективні річні плани ТПС, а також проведено обговорення важливих питань, зокрема: методичні рекомендації Полтавської академії неперервної освіти ім. М.В.Остроградського щодо викладання предметів та організації освітнього процесу у 2024/2025 навчальному році; перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України на 2024/2025 навчальний рік; підготовка та супровід Всеукраїнських учнівських олімпіад, а також міжнародних, всеукраїнських і регіональних конкурсів та турнірів; підготовка до проведення І туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2025» у таких номінаціях: «Зарубіжна література», «Історія», «Трудове навчання», «Хімія»; активізація роботи вебресурсів Гадяцького ЦПРПП і ТПС та багато іншого. Ці важливі теми стали основою для плідного обміну думками та визначення подальших кроків у розвитку освітніх ініціатив.
За підсумками зустрічей педагоги не лише отримали цінні поради, а й поповнили свої професійні арсенали добірками документів, що стануть у нагоді для подальшої роботи. Ці матеріали включають як практичні рекомендації, так і методичні розробки, які допоможуть ефективно втілювати нові ідеї та підходи в освітньому процесі. Кожен учасник повернувся з цих зустрічей не просто з текою, а з натхненням і новими інструментами для підвищення якості навчання, що, без сумніву, сприятиме подальшому розвитку їхньої педагогічної майстерності.
Щиро дякуємо нашим педагогам і шкільним бібліотекарям за активну участь у Серпневих педагогічних студіях територіальних професійних спільнот. Ваша відданість справі та спільне прагнення до розвитку освіти надихають! Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю, сповнену нових ідей та здобутків.
Вітаємо вас із Днем знань! Бажаємо, щоб кожен день вашого життя був сповнений можливістю вчити і вчитися, відкривати нові горизонти знань, які роблять нас сильнішими, мудрішими й добрішими. Нехай у вашому серці завжди палає вогонь цікавості, що веде до пізнання нових істин і відкриттів. І нехай ваш розум ніколи не спиняється на досягнутому, але завжди прагне до нових вершин мудрості.
Ми віримо, що настане той довгоочікуваний день у календарі України – світлий, наш власний День Перемоги. Нехай голуб миру принесе цю перемогу на нашу землю, і ми всі разом зможемо святкувати її у вільній, мирній Україні. Впевнені, що цей день обов’язково настане, і разом ми побудуємо краще майбутнє для наступних поколінь.
- С. Майборода
- 5
21 та 22 серпня 2024 року комунальною установою «Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Гадяцької міської ради проведено онлайнові територіальні освітні інтенсиви для директорів та вихователів-методистів, методистів закладів дошкільної і позашкільної освіти; директорів та заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти Гадяцької, Великобудищанської, Краснолуцької, Лютенської, Петрівсько-Роменської та Сергіївської територіальних громад «Підвищення кваліфікації педагогічних працівників у 2025 році: нові вимоги і можливості».
Модератор і спікер заходу – консультант комунальної установи «Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Гадяцької міської ради Сергій МАЙБОРОДА зазначив, що в умовах реформування освіти актуальними є питання, пов’язані з підвищенням кваліфікації педагогів. Обумовлена змінами зовнішнього та внутрішнього середовища, удосконаленням змісту, форм організації і методів навчання, освоєнням нових технологій, сучасна післядипломна педагогічна освіта повинна сприяти практичній реалізації навчання освітян упродовж усього життя. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників має бути орієнтоване на набуття комплексу компетентностей у ході активної освітньої діяльності через програми підвищення кваліфікації за будь-якими видами і формами професійного зростання.
У ході заходу було проаналізовано механізм впровадження чинного Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, запропонувавши способи підтримки педагога в системі підвищення кваліфікації, закцентував увагу учасників заходу на можливостях співпраці закладів і установ освіти з різними суб'єктами підвищення кваліфікації (перелік яких можна переглянути на сайті установи), у тому числі і з Гадяцьким ЦПРПП.
Спікер заходу дав відповіді на питання, які надійшли від учасників.
До роботи у територіальних освітніх інтенсивах долучилися 68 учасників, серед яких: 2 представники органів управління освітою Гадяцької та Петрівсько-Роменської громад, 5 працівників комунальної установи «Гадяцький центр професійного розвитку педагогічних працівників» Гадяцької міської ради, 2 представники закладів позашкільної освіти, 25 – закладів дошкільної освіти, 34 – закладів загальної середньої освіти Гадяцької, Великобудищанської, Краснолуцької, Лютенської, Петрівсько-Роменської та Сергіївської територіальних громад.
Для кожного педагога важливий професійний розвиток, й нині завдяки різноманіттю курсів, вебінарів та конференцій це можна зробити без жодних зусиль. Тим більше, що зараз питання організації підвищення кваліфікації педагогічних працівників стоїть як ніколи гостро.
Дякуємо Полтавській академії неперервної освіти імені М.В.Остроградського за підтримку єднання професійних знань та досвіду фахівців у питанні розбудови системи професійного розвитку та підвищення кваліфікації педагогічних працівників.
- С. Майборода
- 8