Кузь Ганна Володимирівна
вихователька-методистка дошкільного навчального закладу (центру розвитку дитини) "Надія" Запорізької міської ради Запорізької області
Qualification forms:
- онлайн-навчання
- дистанційна
Qualification types:
- курси (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- майстер-класи (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
- практикуми (навчання за програмами підвищення кваліфікації)
Target audiences:
- Вихователь
- Вихователь-методист
- Директор
- Завідувач
Main train directions:
- розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)
- розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
Переможниця конкурсу Міжнародного проєкту “Відображення: Цiнності німецької та української дошкільної освіти у взаємному порівнянні”. За результатами конкурсу перебувала із тижневим візитом у м. Дортмунд для ознайомлення з системою дошкільної освіти Німеччини, після ознайомчої поїздки стала ініціатором 12 дискусій у місті та області з питань впровадження європейських цінностей в практику діяльності закладів освіти України.
Переможниця по Запорізькій області Всеукраїнського огляду досвіду роботи УО та ДНЗ з питань організації та розвитку дошкільної освіти, проведеного відповідно до плану роботи Міністерства освіти і науки України на 2016 рік з питань внутрішньої та/або зовнішньої організації навчально‑виховного процесу; застосування інноваційних освітніх технологій; харчування дітей у дошкільних навчальних закладах; різноманітності форм роботи з кадрами та батьківською громадськістю; управлінської діяльності (диплом лауреата МОН України, 22.09.2016).
Є у складі кандидатів у регіональні експерти щодо оцінювання якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти з використання методики ECERS-3
Увійшла до складу експертів проєкту “Історії ТСН. Рецепти росту” щодо впровадження кращих практик діяльності закладів дошкільної освіти Європи в практику роботи українських ЗДО
Маю публікації з тем: “Моніторинг як інструмент забезпечення якості освіти: індивідуальні освітні маршрути”, “Формування у дітей дошкільного віку почуття приналежності до різних видів соціуму”, “Патріотичне виховання в контексті розвитку духовного потенціалу особистості дитини дошкільного віку”, які розміщено у фаховому журналі “Вихователь-методист” та в електронних журналах за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції “Актуальні питання національно-патріотичного виховання дітей та молоді: досвід та проблеми”.