Шановні суб’єкти підвищення кваліфікації!
На нашій платформі вже близько 1000 авторизованих користувачок і користувачів - потенційних замовників і замовниць послуг підвищення кваліфікації, охочих професійно зростати разом з вами.
Наразі вже подано 319 заявок на навчання. Але річ у тім, що дехто питає про те, коли і як будуть підтверджуватись заявки.
Отже ми вирішили нагадати вам алгоритм взаємодії з зацікавленими у навчанні особами за пропонованими вами можливостями підвищення кваліфікації:
-
Переходьте на описову сторінку суб’єкта підвищення кваліфікації.
-
Натискайте на кнопку Управління можливостями.
-
Переглядайте подані заявки на запропоновані Вами можливості підвищення кваліфікації натискаючи на піктограму із зображеннями людей у колонці Подані заявки.
-
Зв’язуйтесь із потенційними слухачками і слухачами за телефоном, зазначеним у заявці, або за електронною адресою, зазначеною у користувацькому профілі (для переходу до користувацького профіля скористайтеся гіперпокликанням, що прив’язане до ПІП користувача/-ки). Для Вашої зручності налаштування платформи дозволяють надіслати із вікна браузера електронний лист на пошту іншої особи.
-
Наразі комунікація та договірні відносини (у тому числі питання оплати за навчання) між запитувачами і запитувачками послуг та суб'єктами підвищення кваліфікації здійснюється поза межами платформи.
-
Після підтвердження заявки на навчання суб'єкт підвищення кваліфікації зв'язується із замовником або замовницею послуг поза межами платформи за наданими контактними даними (телефон та/або електронна адреса), щоб спільно вирішити усі питання щодо організації освітнього процесу.
-
Для того, щоб підтвердити заявку, необхідно натиснути на кнопку Підтвердити. У разі відхилення - Відхилити. У такому випадку пропонуємо надіслати листа заявнику чи заявниці з повідомленням причини відхилення заявки.
-
Після підтвердження заявки програма цієї можливості буде відображатися у заявника/-иці у розділі Мої можливості - Підтверджені заявки. У разі відхилення - Відхилені заявки.
-
Подані заявки - це статус, коли заявка знаходиться на розгляді у суб'єкта підвищення кваліфікації.
-
Завершено - у цьому розділі зберігатимуться дані про осіб, які завершили навчання за можливістю підвищення кваліфікації, а згодом і видані документи про результати навчання.
-
Уподобання - список осіб, яким сподобалася можливість підвищення кваліфікації, але заявка на навчання ще не подавалася.
-
Запитувачі та запитувачки послуг також можуть звертатися до Вас через зазначені на описовій сторінці канали комунікації.
-
У межах розробки розширеного функціоналу (у 2022 році) планується реалізація окремих модулів, що дадуть змогу здійснювати на платформі навчання та договірні відносини між сторонами процесу підвищення кваліфікації (у тому числі й можливість оплати).
Якщо виникатимуть запитання, пишіть нам на електронну адресу support@edway.in.ua.
Бажаємо успіхів на EdWay!