Eng

На EdWay є:

  • багатокритеріальний пошук
  • зворотний зв'язок
  • власний кабінет
  • комунікація
  • підтримка
  • онлайн-курси
Педагогічному працівнику / працівниці
  • індивідуальний план
  • консультації
  • пропозиції закладам освіти
  • реєстрація на можливості підвищення кваліфікації (ПК)
  • документи про ПК
  • стати суб'єктом ПК
  • документи про ПК, отримані до старту платформи
  • самооцінювання
  • пропозиції до орієнтовного плану
  • договори й акти з електронним цифровим підписом
  • облік годин ПК
Закладу освіти / установі
  • моніторинг підвищення кваліфікації (ПК) педагогів
  • інформація для орієнтовного і річного планів
  • консультації
  • перевірка документів про ПК
  • автоматизовані орієнтовні і річний плани
  • договори й акти з електронним цифровим підписом
  • клопотання та відповідь на нього
Переглянути всі заклади освіти
Центру професійного розвитку
  • офіційна вебсторінка
  • мережа закладів освіти
  • запити та консультації
  • добірки можливостей підвищення кваліфікації (ПК)
  • анонси і новини
  • ознайомитися з документами про ПК
  • стати суб'єктом ПК
  • аналітика
Переглянути всі центри професійного розвитку
Суб’єкту підвищення кваліфікації
  • офіційна вебсторінка з можливостями підвищення кваліфікації (ПК)
  • програми ПК
  • викладачі можливостей ПК
  • реєстрації на можливості ПК
  • статус відповідності постанові КМУ No 800
  • документи про ПК
  • переліки виданих документів про ПК
  • просування можливостей на платформі
  • договори й акти з електронним цифровим підписом
Переглянути всіх суб'єктів підвищення кваліфікації
До платформи вже приєдналися
1806
педагогічних працівниць і працівників
36847
закладів освіти та установ
56
центрів професійного розвитку
166
суб’єктів підвищення кваліфікації
462
можливостей підвищення кваліфікації
Останні новини
None Переглянути
  • Оксана Дегтярьова
  • 27.01.2023
  • 141
Після оновлень на платформі - очищуйте кеш у браузері

Шановні користувачі і користувачки! 

Учора відбулося планове оновлення платформи. Ми працюємо для вас, аби платформа ставала ще зручнішою у використанні.

Служба підтримки нагадує, що у разі некоректного відображення інформації на сторінках, необхідно очистити кеш у бразері.

Дякуємо за довіру і те, що обираєте професійний розвиток разом з EdWay!

None Переглянути
  • Оксана Дегтярьова
  • 17.01.2023
  • 144
Як створити коректний запит до Служби підтримки?

До Служби підтримки дуже часто надходять запити від користувачів і користувачок на надання допомоги щодо пошуку документів про підвищення кваліфікації, питань організації підвищення кваліфікації, відновлення для входу на платформу тощо.

Нагадаємо, що відповідно до регламенту запит опрацьовується фахівцями й фахівчинями Служби підтримки впродовж 3 робочих днів.

У зв'язку з певними обмеженнями, що виникають через відсутність електроенергії, запити можуть опрацьовуватися впродовж 7 робочих днів. 

Якщо суть питання полягає у функціональних можливостях платформи і потребує перевірки з боку фахівців/-чинь технічної підтримки, розгляд такого запиту може здійснюватися впродовж 10 робочих днів. У такому випадку ви можете отримати проміжну відповідь, а за фактом розгляду фахівцями/-чинями — остаточну за вашим запитом.

Ще однією причиною затримки у відповідях є незрозумілість змісту запитів, що надходять до нас.

У цій статті ми дамо кілька простих порад, що прискорять процес вирішення користувацьких питань.

Передовсім, ще раз зазначимо, що платформа «EdWay» — це майданчик, на якому представлені різні суб'єкти підвищення кваліфікації.

Питання організації процесу підвищення кваліфікації та його реалізація перебувають поза межами компетенції Служби підтримки платформи і є відповідальністю безпосередньо суб'єкта підвищення кваліфікації.  

Порада 1. Якщо у вас виникло запитання стосовно перебігу навчання за програмою підвищення кваліфікації, звертайтеся до суб'єкта підвищення кваліфікації за контактними даними, що зазначені на його описовій сторінці в блоці Контактна інформація.

Буває так, що під час реєстрації ви помилково зазначили своє неповне ім'я або заповнили дані про себе англійською, і хотіли б це виправити.

Порада 2. Виправити відомості про себе можна в Користувацькому профілі. Для цього у правій верхній частині вікна увійдіть до меню Обліковий запис та перейдіть до пункту меню Профіль. Здійсніть відповідні зміни та не забудьте натиснути кнопку Зберегти зміни, що розташована праворуч у нижній частині сторінки.

Якщо ви отримали документ про підвищення кваліфікації на платформі з некоректним записом вашого імені та прізвища, оскільки саме так було зазначено у вашому користувацькому профілі, ви можете виправити цю ситуацію.

Порада 3. Якщо в документі про підвищення кваліфікації некоректно записано ваше прізвище або ім'я, ви можете звернутися до Служби підтримки користувачів із відповідним запитом. Для задоволення такого запиту необхідно написати лист-клопотання, до якого прикріпити скриншот документа, в якому ваші прізвище та ім'я записані правильно. На підставі цього документа фахівці або фахівчині Служби підтримки допоможуть вам вирішити це питання. Без документального підтвердження та відповідного клопотання запити не задовольняються.

Якщо ви хотіли б надіслати запит до Служби підтримки із певним запитанням, але ніколи раніше не писали подібних звернень, радимо таке:

1. Переконайтеся, що питання стосується меж компетенції саме Служби підтримки.

2. У темі листа стисло зазначте суть звернення.

3. У змісті звернення більш докладно опишіть суть питання, яке ви хотіли б вирішити.

4. Обов'язково зазначайте такі важливі для швидкого і якісного розгляду вашого запиту деталі, як:

  • електронна адреса, за якою ви зареєстровані на платформі,
  • покликання на сторінку, з якою пов'язано ваше питання (наприклад, сторінку можливості підвищення кваліфікації та / або суб'єкта підвищення кваліфікації, сторінку закладу освіти або центру професійного розвитку),
  • скриншот із фіксацією некоректної поведінки платформи.

Це значно спростить оброблення запитів, і вам швидше буде надано потрібну допомогу.

Дякуємо за довіру! Залишайтеся з нами! Разом до нашої Перемоги!

None Переглянути
  • Оксана Дегтярьова
  • 10.01.2023
  • 152
Запитували-відповідаємо: щодо наявності КВЕДів у суб’єктів підвищення кваліфікації, представлених на EdWay

Платформа «EdWay» - це майданчик, на якому представлені різні суб'єкти підвищення кваліфікації. Питання організації процесу підвищення кваліфікації та його реалізація знаходяться поза межами компетенції Служби підтримки платформи і є відповідальністю суб'єкта підвищення кваліфікації.

Разом з цим, до Служби підтримки платформи досить часто надходять запитання щодо наявності КВЕДів у суб’єктів підвищення кваліфікації.

З цього питання повідомляємо таке.

Відповідно до частини другої статті 59 Закону України «Про повну загальну середню освіту» педагогічні працівники мають право підвищувати кваліфікацію не лише у закладах освіти, що мають ліцензію на підвищення кваліфікації або провадять освітню діяльність за акредитованою освітньою програмою, а й у інших суб’єктів освітньої діяльності, фізичних та юридичних осіб.

Постанова КМУ від 21.08.2019 № 800 визначає, що суб'єктами підвищення кваліфікації можуть бути: «[…] заклад освіти (його структурний підрозділ), наукова установа, інша юридична чи фізична особа, у тому числі фізична особа — підприємець, що провадить освітню діяльність у сфері підвищення кваліфікації педагогічних та/або науково-педагогічних працівників».

При чому, щодо останніх, як наголошується в листі МОН України від 04.03.2020 №1/9-141 «Щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗЗСО» (https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-pidvishennya-kvalifikaciyi-pedagogichnih-pracivnikiv-zakladiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti)

немає жодних підстав чи необхідності вимагати в них відповідну ліцензію, акредитацію, якісь затвердження, документи про КВЕДи, статут тощо.

Ні Закон, ні постанова Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 800 не вимагають  вивчення та перевірки установчих документів юридичних осіб, які пропонують освітні послуги у сфері підвищення кваліфікації, не вимагають оцінювати їх на предмет відповідності вимогам законодавства тощо.

Але є п’ять важливих речей, які конче необхідно перевірити і знати про суб’єкта, щоб потім не мати проблем із визнанням пройденого у цього суб'єкта підвищення кваліфікації.

Отже, відповідно до нормативних вимог, обираючи провайдера освітніх послуг у сфері підвищення кваліфікації, варто звернути увагу на таке:

- чи оприлюднює суб’єкт свої програми підвищення  кваліфікації?

- чи містить оприлюднена програма підвищення кваліфікації цього суб’єкта усі необхідні компоненти, що вимагаються?

- чи містить документ про підвищення кваліфікації цього суб’єкта усі необхідні компоненти, що вимагаються?

- чи оприлюднює суб’єкт перелік виданих документів про підвищення кваліфікації протягом 15 календарних днів після їх видачі?

- чи містить перелік виданих документів про підвищення кваліфікації усю необхідну інформацію, яка потрібна?

 

Більше про підвищення кваліфікації педагогічних працівників можна дізнатися, опанувавши безкоштовний онлайн-курс "Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: нові вимоги і можливості" за покликанням  https://courses.prometheus.org.ua/courses/course-v1:Prometheus+PPK101+2020_T1/abou

Бажаємо успіху на шляху професійного зростання!