Досить часто до Служби підтримки EdWay надходять запити щодо відновлення паролю.
У цій статті ми даємо короткий алгоритм, який, сподіваємося, стане корисним для тих, хто стикається з такою проблемою.
- У вікні для авторизації на платформі (верхнє меню - Увійти) під полями для введення логіну і паролю міститься гіперпокликання Я не пам’ятаю свій пароль.
- Перейдіть за цим покликанням.
- У наступному вікні уведіть електронну адресу, до якої прив'язано Ваш обліковий запис на платформі, та натисніть кнопку Відновити мій пароль.
- Далі Вам необхідно перейти до поштової скриньки із зазначеною Вами електронною адресою.
- У вхідних листах знайдіть лист від Служби підтримки з темою Відновлення пароля на EdWay. Якщо такого листа немає у вхідних, подивіться про всяк випадок у папці з небажаною поштою.
- У цьому листі міститься покликання для скидування паролю.
- Перейдіть за цим покликанням та змініть пароль.
- Якщо Ви не надсилали запит на зміну пароля, Ви можете проігнорувати цей електронний лист – ми ще не скинули Ваш пароль.
Якщо ж Вами некоректно зазначена під час реєстрації електронна пошта, напишіть нам на адресу support@edway.in.ua, ми спробуємо Вам допомогти!
Також зарошуємо до Довідкового центру за покликанням https://edway.zendesk.com/hc/uk-ua (верхнє меню платформи - Підтримка - Запитання-відповіді).
Дякуємо, що ми разом!