Путієнко Юлія. Документи про підвищення кваліфікації

Суб’єкт підвищення кваліфікації
ФОП Ткач Тетяна Миколаївна
Сертифікат про підвищення кваліфікації
отримує
Путієнко Юлія
як свідчення про успішне завершення
програми підвищення кваліфікації
з теми
«Стратегії CLIL на уроках іноземної мови»
Ткач Тетяна Миколаївна
Керівник суб'єкту підвищення кваліфікації

професійного розвитку педагогічних працівників «EdWay»
- Форма підвищення кваліфікації: очна, дистанційна.
- Вид підвищення кваліфікації: практико-орієнтований курс (навчання за програмами підвищення кваліфікації), вебінари (навчання за програмами підвищення кваліфікації), курси (навчан…
- Обсяг у годинах: 10,00
- Обсяг у кредитах ЄКТС: 0,33
- Напрями підвищення кваліфікації: мовленнєва, комунікаційна компетентність, розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій), формування професійних компетентностей галузевого спрямування, опанування новітніми виробничими технологіями, ознайомлення із сучасним устаткуванням, обладнанням,... (докладніше в програмі підвищення кваліфікації)
- Досягнуті результати: Визначення концепції та принципів CLIL як сучасного підходу до навчання іноземної мови. Розроблення планів підрозділів CLIL, які включають 4 Cs CLIL. Адаптування наукових матеріалів для CLIL. Використання різних стратегій, які розвивають мовні навички.
- Дата видачі: 21 січня 2025 р.
Обліковий запис документа: 0398-01207-2025-32450
Видано на Національній платформі можливостей
професійного розвитку педагогічних працівників «EdWay»
професійного розвитку педагогічних працівників «EdWay»
- Сторінка суб’єкта підвищення кваліфікації https://edway.in.ua/uk/spk/398/detail/
- Програма підвищення кваліфікації https://edway.in.ua/uk/mpk/1207/detail/