Користувацький кодекс честі
2750
У цьому документі викладені принципи взаємодії та етичні засади поведінки користувачів/-ок на Національній платформі можливостей професійного розвитку педагогічних працівників «EdWay», установлені адміністраторською групою.
Для плідної взаємодії ми керуємося правилами, викладеними нижче.
Законність
Ми у своїх користувацьких та адміністративних діях керуємося чинним законодавством України.
Довіра
Ми довіряємо усім користувачкам і користувачам платформи і заохочуємо до вільного обміну думками, ідеями та інформацією.
Взаємоповага
Ми всі різні і можемо мати різні вподобання, потреби і думки, у різний спосіб висловлювати їх. Ми поважаємо відмінності одне одного. Ми поважаємо досвід і думки одне одного. Ми поважаємо простір одне одного — якщо Ви не поділяєте якихось поглядів, ставте запитання й ведіть аргументований діалог, дискусію через доступні на платформи канали комунікації між представницями і представниками різних користувацьких груп. Вітаються пропозиції та обґрунтовані зауваги щодо наявного функціоналу або контенту (словників, інформації про суб’єкти підвищення кваліфікації і пропоновані ними можливості тощо) та їх можливого удосконалення, адресовані авторам/-кам.
Ввічливість
Ми завжди послуговуємося словами «будь ласка», «дякую», «перепрошую» та іншими, як кажемо дітям — «чарівними словами». Заборонені: ненормативна лексика, дискримінація за будь-якими ознаками, ксенофобія, матеріали порнографічного та сексуального характеру, особисті образи, короткі коментарі негативного емоційного забарвлення («якась маячня», «що за фігня?») тощо або заклики до перерахованого. У разі надходження відомостей про виявлені порушення адміністраторська група платформи буде видаляти коментарі, які порушують цей принцип, без попередження, незалежно від того, хто є автором/-кою, а за умови тричі порушення — ми можемо блокувати обліковий запис, з якого надходять такі повідомлення через платформу.
Уважність
До текстів і до людей. Ми уважно читаємо, перш ніж коментувати. Ми уважні до потреб і почуттів інших. Ми уважні до того, ЩО пишемо і ЯК пишемо. Якщо Ви настільки уважні, що помітили помилку — найкраще ввічливо звернути на це увагу людини, яка її припустилася, у приватному повідомленні. Ми відкриті для плідної взаємодії через форму зворотного зв’язку та всі інші канали комунікації, зазначені на платформі.
Відповідальність
Ми в користуванні платформою беремо на себе відповідальність згідно з Умовами використання виконувати взяті на себе зобов’язання та спільними зусиллями протидіємо ганебним учинкам та намагаємося запобігати їм.
Ми не потураємо фейкам, маніпуляції і порушенню авторських прав.
Можна ділитися інформацією лише з перевірених джерел (із зазначенням авторства) і варто утримуватися від поширення сумнівних матеріалів. У випадку, якщо інформація виявиться недостовірною, автор/-ка має опублікувати спростування або видалити допис. У разі надходження скарги до адміністраторської групи про такий факт, ми залишаємо за собою право брати участь у вирішенні цього питання в найкращий спосіб для всіх.
Ми не потураємо фейкам, маніпуляції і порушенню авторських прав.
Можна ділитися інформацією лише з перевірених джерел (із зазначенням авторства) і варто утримуватися від поширення сумнівних матеріалів. У випадку, якщо інформація виявиться недостовірною, автор/-ка має опублікувати спростування або видалити допис. У разі надходження скарги до адміністраторської групи про такий факт, ми залишаємо за собою право брати участь у вирішенні цього питання в найкращий спосіб для всіх.
Турбота про чистоту
У сучасному світі одна з проблем — це сміття. Серед іншого — сміття інформаційне. Ми дбаємо про інформаційну чистоту нашого спілкування, тож закликаємо всіх уникати розміщення тут різноманітної недостовірної інформації, та інформації, яка немає жодного стосунку до платформи та професійного розвитку педагогічних працівників.
Просимо також не публікувати персональні дані інших осіб (прізвище, ім’я, по батькові, їхні номери телефонів, адреси, електронні адреси, покликання на соціальні мережі тощо), адреси сайтів, повідомлення рекламного характеру (повний перелік див. в Умовах використання).
Усі запитання просимо вирішувати зі Службою підтримки.
Просимо також не публікувати персональні дані інших осіб (прізвище, ім’я, по батькові, їхні номери телефонів, адреси, електронні адреси, покликання на соціальні мережі тощо), адреси сайтів, повідомлення рекламного характеру (повний перелік див. в Умовах використання).
Усі запитання просимо вирішувати зі Службою підтримки.
Доброчесніть
Доброчесність – невід'ємний принцип користувацької поведінки на платформі: ми дотримуємося правових та етичних стандартів, навіть коли ніхто не бачить. Оскільки значна частина діяльності платформи стосується контенту (в описі та інформації користувацьких акаунтів усіх видів та в змісті можливостей), то ми неухильно дотримуємося академічної доброчесності, приділяючи особливу увагу збереженню авторства та коректним покликанням на оригінали.
Модерування
Якщо з’являтимуться дописи, які не відповідають викладеним у цьому документі правилам, спочатку ми ввічливо звернемо на це увагу автора / авторки та попросимо скоригувати. Якщо реакції не буде, то видалятимемо. Люди, які понад тричі порушать правила, викликатимуть у нас сумнів — чи готові ми далі співпрацювати.
Відкритість
Якщо Ви хочете запропонувати нові правила, допомогти нам з модерацією чи щось іще — ми завжди відкриті до обговорення.
Основна мова спілкування – українська.
Дякуємо за розуміння і дотримання цих принципів і правил!
- Напишіть, будь ласка, до Служби підтримки.
Дякуємо за розуміння і дотримання цих принципів і правил!