використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
емоційно-етична компетентність
психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Інше: Соціальні компетентності; Інноваційність; Навчання впродовж життя; Педагогічна фасилітація.
використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
емоційно-етична компетентність
інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Інше: соціальна і здоров’язбережувальна компетентність; безпека і цивільний захист; інфраструктура і мережа
використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку
емоційно-етична компетентність
психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
інклюзивна компетентність, створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами
розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти, науково-методичних установ та їхніх заступників)
формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»
Інше: Соціальні компетентності; Інноваційність; Навчання впродовж життя; Педагогічна фасилітація.